تصاویر جدید سامسونگ گلکسی اس 8

تصاویر جدید سامسونگ گلکسی اس 8 در دنیای واقعی منتشر شد

همین روز گذشته بود که رندر رسمی از گوشی پرچمدار آینده شرکت سامسونگ به بیرون درز پیدا کرد. این تصاویر جدید سامسونگ گلگسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) توسط ایوان بلس منتشر شده بودند که آوازه‌ی خوبی را در افشای حقایقی جذاب، پیش از رونمایی محصولات حوزه تکنولوژی برای خود دست و پا کرده است. تمامی این‌ها در حالی اتفاق می‌افتد که ما می‌دانیم سامسونگ در تاریخ 29 مارس (9 فروردین 96) قرار است با حضور در نیویورک از یک رویداد خبری حاوی مراسم آنباکسینگ گوشی گلکسی اس 8 میزبانی کند. گوشی هوشمندی که فروش آن نیز از 21 آوریل (1 اردیبهشت 96) آغاز شود و از همین حالا تصاویر جدید سامسونگ گلکسی اس 8 نشان می‌دهد که همه چیز برای رونمایی از آن مهیا است.

تصاویر جدید سامسونگ گلکسی اس 8

شب گذشته تصاویر جدید سامسونگ گلکسی اس 8 توسط یک منبع ناشناس نزدیک به سامسونگ در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌چرخید که حاکی از خبرهای خوبی برای کاربران علاقه‌مند به این گوشی هوشمند است. تا پیش از این تصویری از پرچمدار آینده شرکت سامسونگ با وضوحی بالا و در دنیای واقعی ندیده بودیم، اما به لطف این تصاویر تازه انتشار یافته می‌توان بهتر در خصوص آن صحبت کرد.

تصاویر جدید سامسونگ گلکسی اس 8 ، وجود جک هدفون را تایید می‌کنند

ما در این تصویر نمایشگری با دو لبه خمیده و حاشیه‌های بالایی و پایین صفحه نمایش بسیار کم شبیه به گوشی ال جی جی 6 (LG G6) را می‌توانیم مشاهده کنیم. همچنین با توجه به تصاویر از پیش انتشار یافته و نبود کلید هوم بر روی قاب جلویی این گوشی، این کلید همراه با اسکنر اثر انگشت بر روی قاب پشتی و درست در سمت راست دوربین اصلی گوشی گلکسی S8 قرار خواهد داشت. دیگر زوایای تصاویر جدید سامسونگ گلکسی اس 8 همچنین به ما نشان می‌دهند که یک جک هدفون همراه با درگاه USB نوع C در قسمت زیرین این گوشی طراحی شده است.

از مهم‌ترین مشخصات فنی لو رفته این گوش می‌توان به نمایشگر 5.8 اینچی سوپرآمولد با وضوح 1440×2560 پیکسل، چیپست اسنپدراگون 835، پردازشگر گرافیکی آدرنو 5340، رم 4 گیگابایتی و یک باتری با ظرفیت 3000 میلی‌آمپر ساعت اشاره کرد.

همچنین مدل پلاس گلگسی اس 8 (+Galaxy S8) نیز از نمایشگر 6.2 اینچی سوپرآمولد با وضوح  1440×2560 پیکسل، باتری بزرگتر 3500 میلی‌آمپر و سایر قطعات یکسان با نسخه اصلی گلکسی اس 8 برخوردار خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*