هرم در مریخ

ادعای وجود هرم در مریخ در پی انتشار اسناد محرمانه سازمان سیا

مریخ یا سیاره‌ی سرخ،‌ در طول تاریخ سوژه‌ای جذاب برای داستان‌های علمی و تخیلی و همچنین فیلم‌های این سبک بوده است. به تازگی و در پی انتشار اسنادی محرمانه از سازمان CIA، ادعای وجود هرم در مریخ و تمدن هایی باستانی مطرح شده و توجه بسیاری را به خود جلب نموده است.

بسیاری بر این باورند که سیاره‌ی سرخ در گذشته میزبان حیات بوده و اکتشافات اخیر در این سیاره گمانه زنی‌ها را بیش از پیش قوت می‌بخشد. آیا واقعا سیاره‌ی سرخ همواره سطحی همانند کویر داشته و هیچ‌گاه پذیرای گونه‌ای هوشمند از موجودات نبوده است؟ اگر شایعه‌ی وجود هرم در مریخ واقعیت داشته باشد، می‌توان اینطور نتیجه گرفت که سیاره‌ی مریخ در زمان‌هایی دور، پذیرای حیات و سرزمین تمدن‌هایی باستانی بوده است. اسنادی که به تازگی از سوی سازمان سیا (CIA)‌ منتشر شده‌اند،‌ حقایقی جدید و بسیار جذاب را فاش می‌کنند. این سند که به تاریخ 22 مه سال 1984 باز می‌گردد،‌ به وجود سازه‌هایی مگالیتیک (سازه‌های سنگی بسیار بزرگ)،‌ اهرام (مشابه اهرام مصر) و موجوداتی بلند قد در این سیاره اشاره کرده است!

در ماه ژانویه،‌ سازمان اطلاعات مرکزی ایالات متحده آمریکا (CIA)،‌ تعداد بیش از 12 میلیون برگه‌ی مربوط به اسناد محرمانه را به صورت آنلاین منتشر کرد. در میان این اسناد،‌ یوفولوژیست ها به آزمایشی بسیار جذاب در زمینه آزمایش های ماوراءالطبیعه دست پیدا کردند که جزئیاتی خارق العاده را از سیاره مریخ فاش می کند. در طول این آزمایش عجیب و غریب، فردی از زمین به صورت ذهنی با سیاره مریخ ارتباط برقرار کرده است. در کمال ناباوری او از وجود هرم در مریخ خبر می‌دهد!

این سند با عنوان “Exploration of Mars” معادل واژه فارسی “اکتشاف در مریخ”‌ نامگذاری شده است. محتویات آن شامل یک رونوشت از آزمایش رسمی CIA در مختصاتی دقیق از سیاره مریخ است. 40.89 درجه شمالی و 9.55 درجه غربی.

آیا می‌توان وجود هرم در مریخ و تمدن‌های باستانی در آن را ثابت کرد؟!

آن طور که در این گزارش آمده است، سازمان CIA با استفاده از یک آزمایش ذهنی از فردی با قدرت‌های ویژه در این زمینه،‌ به اطلاعاتی دقیق و شگفت‌آور از سطح این سیاره دست پیدا کرده است. نکته جذاب اینکه در گفته‌های او از وجود هرم در مریخ و تمدنی گمشده در این سیاره مشاهده می‌شود. همچنین این فرد در ادامه از زندگی موجوداتی در سطح این سیاره خبر می‌دهد!

مأمور سازمان سیا که در حال نوشتن این جزئیات بود، رونوشت را در پاکتی مخصوص قرار داده و آن را به شیوه‌ی یک نامه رسمی مهر و موم کرده و تحویل او می‌دهد. این فرد در ادامه هشدار می‌دهد که آزمایش مذکور، ممکن است ارتباط‌ هایی به مختصات جغرافیایی نیز داشته باشد،‌ اما دیگر جزئیات بیشتری از آن منتشر نشد.

هرم در مریخ

در زیر،‌ نوشته‌های مأمور CIA در طول این آزمایش را می‌خوانیم:

سیاره‌ی مریخ

زمان: حدود 1 میلیون سال پیش از میلاد مسیح

بعد از فراهم شدن اطلاعات ابتدائی، مأمور CIA از این فرد می‌خواهد که جزئیات مربوطه را به طور دقیق شرح دهد.

من میخوام بگم که اون شبیه به… نمی‌دونم! اون بیشتر مورب به نظر میاد،‌ میتونم بگم هرم،‌ بله اون به شکل یه هرم زرد رنگ هست.

در این زمان مأمور CIA از این فرد پیرامون سطح آن مکان می‌پرسد:

من ابر میبینم،‌بیشتر شبیه طوفانی از گرد و غبار هست،‌ باید بتونم بهتر دقت کنم،‌ من حس میکنم یه مشکل جغرافیایی اینجا رخ داده.

نکته‌ جالبی که در این باره وجود دارد این است که مختصات نشان داده شده به این فرد با توانایی‌های ویژه،‌ در واقع مختصات Cydonia Mensae در سیاره مریخ بوده است. در این منطقه به عقیده یوفولوییست‌ها،‌ تعدادی هرم در مریخ وجود دارد؛ البته اهرام مصنوعی! این ساختارهای مبهم، توسط نرم افزار گوگل ارث نیز قابل مشاهده هستند.

در این زمان،‌ مأمور CIA از این فرد می‌خواهد که به زمانی قبل تر از وقوع این مشکل جغرافیایی در سطح مریخ بازگردد.

وضعیت با حالت قبل بسیار متفاوت است، دیگر اثری از … نمیدونم، بیشتر شبیه کوهستانی از خاک هستن،‌ وقتی که به قبل نگاه می‌کنم هستن و وقتی به بعد نگاه می‌کنم ناپدید میشن. سطوح تخت بزرگی دیده میشه، دیوارها و … اون ها خیلی بزرگ هستن، سازه هایی مگالیتیک در همه جا دیده میشه.

به نظر سایه‌ی موجوداتی هم دیده میشه، خیلی بلند قد و لاغر! البته فقط سایه‌ی اون ها هست، به این معنی که اگه پیش‌تر در اینجا حضور داشتن، دیگه نیستن.

در این زمان مأمور CIA از این فرد می خواهد که به زمانی بازگردد که ساکنین مریخ در آنجا حضور داشته اند :

من مردمانی بسیار بزرگ می‌بینم،‌ اون‌ها لاغر و قد بلند هستن، اندازه‌ی اون ها خیلی بزرگ هست! لباس‌های عجیب و غریبی هم می‌پوشن!

این سند در نوع خود یکی از جذاب‌ترین و عجیب‌ترین اسنادی‌ست که تاکنون پیرامون سیاره‌ی مریخ یافت گردیده است.

جالب توجه است که در سال‌های اخیر، دانشمندان بسیاری در مورد سیاره مریخ سخن گفته‌اند. داده های موجود به اندازه‌ای هستند که بتوان گذشته‌ی سیاره‌ی سرخ را بازسازی کرد. گمانه‌زنی ها حاکی از این هستند که مریخ در گذشته حداقل پذیرای یک تمدن هوشمند بوده باشد!

به گفته‌ی دکتر جان براندنبورگ دارای مدرک دکتری در فیزیک نظری پلاسما از دانشگاه کالیفرنیا که مدتی با NASA همکاری داشته،‌ سیاره‌ی سرخ در طول تاریخ مورد هدف 2 انفجار اتمی بسیار بزرگ بوده که منجر به یک نسل کشی تاریخی گردیده است. به عقیده‌ی Dr. Brandenburg، مریخیان باستانی با اسامی تمدن‌های Cydonians و Utopians هرکدام مورد هدف یک قتل عام اتمی قرار گرفته‌اند.