تست خش پذیری قاب براق ال جی جی 6

تماشا کنید: تست خش پذیری قاب براق ال جی جی 6 ، جان سخت کره‌ای با چاقو هم خش نمی‌افتد!

کمپانی ال جی همراه با تغییر مدیرعامل بخش موبایلی، راهش خودش را نیز به کلی تغییر داد. آن‌ها از طراحی گوشی ماژولار فاصله گرفتند و قابلیت های جدیدی را به تازه‌ترین پرچمدار خود، گوشی ال جی جی 6 (LG G6) آوردند. این گوشی از قاب پشتی فلزی یا چرم برخوردار نیست، نمایشگر آن نظیر گوشی های سامسونگ خمیده نیست و یک کلید فیزیکی هوم نیز بر روی قاب جلویی آن نقش نبسته است. این گوشی کاملا متفاوت با رویه طراحی شرکت ال جی و البته سایر گوشی های هوشمند بازار است و اصلی‌ترین قضیه‌ای که این شرکت با آن همراه شده، قاب براق ال جی جی 6 است که نمای فوق‌العاده‌ای را به این گوشی بحشده است. قاب پشتی تماما شیشه‌ای و براق بوده و یک فریم فلزی نیز به دور آن تعبیه شده است.

اما وقتی صحبت از قاب شیشه‌ای و غیر فلزی می‌شود ناخودآگاه این فکر در ذهن ما تداعی می‌کند که آیا قاب براق ال جی جی 6 خش پذیر است یا خیر؟ با توجه به این که بسیاری از مردم عادت دارند از گوشی خود بدون هرگونه قاب محافظی استفاده کنند و هیچکس نمی‌خواهد پس از یکی دو ماه استفاده گوشی خود را پر از خش ببیند، پاسخ این سوال می‌تواند برای خریداران گوشی G6 حیاتی باشد.

بنابراین همین حالا باید یک چاقو را به دست بگیریم و تلاش کنیم بر روی بدنه‌ی این گوشی زیبا خش بیاندازیم؟ خیر این روش خوب و عقلانی نیست. ما از یک آزمایش کننده این گوشی که طی چند روز گذشته از آن استفاده کرده است، در مورد میزان خش پذیری قاب براق ال جی جی 6 سوال پرسیدیم. وی این آزمایش را همراه یک چاقو انجام داده است، پس نیازی نیست دیگر شما از چنین روش‌های غیرعقلانی استفاده کنید. ویدیو این آزمایش را در زیر ببینید.

ویدیو تست خش پذیری قاب براق ال جی جی 6

پاسخ وی در قبال سوال ما خیر بود. به گفته وی قاب شیشه‌ای این گوشی به همین سادگی‌ها نمی‌تواند پذیرای خط و خش باشد. به گفته وی، حتی زمانی که با کمی تلاش چاقو را روی سطح آن بکشید هم چنین اتفاقی نخواهد افتاد. بدنه‌ی پشتی این گوشی توسط محافظ گوریلا گلس 5 (Gorilla Glass 5) پوشیده شده است، درحالی که دوربین نیز توسط گوریلا گلس 4 محافظت می‌شود. جلوی گوشی نیز توسط گوریلا گلس 3 محافظت می‌شود که شاید خش پذیری در این ناحیه کمی بیشتر باشد. بنابراین خیال شما بابت بدنه‌ی این گوشی باید راحت باشد و آسوده خاطر از در دست گیری آن لذت ببرید.

فروشگاه جانبی، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه MWC 2017. خرید انواع لوازم جانبی LG و همچنین لوازم جانبی LG G6 با بهترین قیمت و انواع لوازم جانبی V20 از بهترین برند های جهان عرضه شده در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*