کالبد شکافی ال جی جی 6 در نمایشگاه MWC 2017

کالبد شکافی ال جی جی 6 ؛ در دل پرچم دار جدید ال جی چه می گذرد؟

وبسایت‌های اختصاصی بررسی سخت افزاری مانند iFixit کار چندان دشواری برای کالبد شکافی ال جی جی 6 (LG G6) که پرچمدار جدیدی کره‌ای‌ها است، نخواهند داشت. در حین نمایشگاه MWC 2017، یکی از متخصصان ال جی این گوشی را در جلوی چشم خبرنگاران باز کرد تا کاربران بتوانند از سخت افزارهای به کار رفته و چگونگی تعمیر این گوشی مطلع شوند.

پس از برداشتن پنل گوریلا گلس 5 پشت دستگاه، با قطعات حسگر اثر انگشت و کنترلر آن مواجه می‌شویم که همگی به کاور پشت چسبیده‌اند. در این قسمت، بخش مربوط به شارژ وایرلس نیز دیده می‌شود اما همانطور که می‌دانید، تنها مدل‌هایی که در آمریکا عرضه می‌شوند از این قابلیت بهره‌مند خواهند بود.

سپس با باز کردن چندین پیچ، می‌توانید آنتن و اسپیکرها را نیز جدا کنید. بخش شارژ وایرلس به همراه آنتن بالایی جدا می‌شود و در زیر آن‌ها، برد اصلی و باتری را می‌توان دید.

کالبد شکافی ال جی جی 6 ، سیستم خنک کنندگی پیشرفته‌ی باتری این دستگاه را نشان می‌دهد

پس از جدا کردن چند کانکتور دیگر، برد اصلی نیز جدا می‌شود و در اینجا سیستم خنک‌کنندگی پیشرفته‌ی باتری را می‌توان مشاهده کرد. یک تکه‌ی مسی که در وسط و بالای باتری قرار گرفته است. وظیفه‌ی این سیستم، خنک کردن پردازنده‌ی اسنپدراگون 821 است و آزمایشات ال جی نشان داده که این سیستم می‌تواند در زیر فشار مداوم گیمینگ، تا 10 درصد دمای پردازنده را کاهش دهد. در داخل این لوله‌ی خنک کننده، مجموعا 0.1 گرم ماده‌ی خنک کننده قرار دارد.

در این مرحله شما می‌توانید باتری را نیز جدا کنید اما بهتر است منتظر بررسی‌های دقیق‌تر iFixit  برای این کار بمانیم چراکه متخصص ال جی از این مرحله فراتر نرفت.

فروشگاه جانبی، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه MWC 2017. خرید انواع لوازم جانبی LG و همچنین لوازم جانبی LG G6 با بهترین قیمت و انواع لوازم جانبی V20 از بهترین برند های جهان عرضه شده در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*