نام تجاری گلکسی ایکس ثبت شد؛ این می‌تواند گوشی تاشو سامسونگ باشد؟

نام تجاری گلکسی ایکس ثبت شد؛ این می‌تواند گوشی تاشو سامسونگ باشد؟

سامسونگ یکی از فعال‌ترین کمپانی های سازنده در زمینه‌ی تلفن های همراه هوشمند است که علاقه‌ی خود به تولید یک گوشی تاشو با نمایشگری قابل انعطاف را بارها در ویدیوهای مفهومی نشان داده است. حالا بعد از افشای چندین گزارش و تصویر غیر رسمی از این محصول مورد انتظار، به نظر می‌رسد که برای اولین بار یک سرنخ رسمی از گوشی تاشو سامسونگ به دست آورده‌ایم.

با توجه به این که قرار است طراحی گوشی تاشو سامسونگ کاملا متفاوت با محصولات قبلی این برند کره‌ای و شاید تمام سازندگان دیگر انجام شود، نام‌گذاری آن نیز به صورت متفاوت با محصولات قبلی این کمپانی انجام خواهد گرفت. دو نام گلکسی ایکس (Galaxy X) و گلکسی وینگ (Galaxy Wing) محتمل‌ترین نام‌هایی هستند که تا به حال پیرامون این محصول شنیده‌ایم و احتمال انتخاب یکی از آنها برای این گوشی جذاب بسیار بالاست.

حالا با توجه به گزارشی که به تازگی منتشر شده است، گویا نام گلکسی ایکس مد نظر مدیران سامسونگ قرار داشته و آنها این نام را برای گوشی تاشوی خود با نمایشگری قابل انعطاف، مناسب می‌دانند. سامسونگ ساعاتی پیش این نام را در سرویس اطلاعاتی حقوق مالکیت معنوی کشور کره‌ی جنوبی (KIPRIS) به ثبت رسانده است و حالا حق استفاده از برند گلکسی ایکس ، در اختیار این کمپانی قرار گرفته است.

این نام‌گذاری به معنی نزدیک شدن به زمان معرفی گوشی تاشو سامسونگ است؟

نام تجاری گلکسی ایکس ثبت شد؛ این می‌تواند گوشی تاشو سامسونگ باشد؟

بسیاری از منابع نزدیک به سامسونگ معتقدند که این محصول در حال طی کردن مراحل نهایی تولید و توسعه‌ی خود است و حتی ممکن است که تا پایان سال ۲۰۱۷ و اوایل ۲۰۱۸، شاهد ورود اولین نسخه از گوشی تاشو سامسونگ به بازار باشیم. بنابراین بعد از ثبت این نام تجاری به طور رسمی، انتظار داریم که اخبار موثق‌تر و حتی صحبت‌هایی رسمی از سوی مدیران و منابع خبری نزدیک به این کمپانی در روزها و هفته‌های آینده بشنویم و از برنامه‌های سامسونگ برای تولید یک گوشی هوشمند و یا تبلت با نمایشگر قابل انعطاف و بدنه‌ی تاشو، مطلع شویم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*