والپیپرهای هواوی پی 10 ، پی 10 پلاس و پی 10 لایت

دانلود والپیپرهای هواوی پی 10 ، پی 10 پلاس و پی 10 لایت

دو روز پیش گوشی های جدید هواوی شامل هواوی پی 10 (Huawei P10)، هواوی پی 10 پلاس (Huawei P10 Plus) و پی 10 لایت (Huawei P10 Lite) در نمایشگاه MWC 2017 معرفی شدند. در ادامه والپیپرهای هواوی پی 10 و محصولات هم‌خانواده‌اش را جهت دانلود در اختیار شما قرار خواهیم داشت.

در این سه‌گانه‌ی سال 2017 کمپانی هواوی، یک مدل پایه مشاهده می‌شود که در واقع نسخه بعدی هواوی پی 9 است. مدل دوم پسوند لایت داشته و دوربین عقب آن تک‌لنزی است. مدل سوم نیز مجهز به نمایشگری 5.5 اینچی با ظرفیت حافظه داخلی بالاتری نسبت به دو مدل دیگر است. هر سه گوشی بازخوردهای مختلف زیادی از سوی کاربران داشته و ما نیز در وب‌سایت گجت نیوز به بررسی مشخصات و امکانات آنها پرداختیم که در روزهای آتی جزییات بیشتری از آنها منتشر خواهیم کرد.

اجازه دهید قبل از پرداختن به نقد و بررسی‌های تخصصی، امکان تازه‌ای از گوشی‌های جدید هواوی را با شما به اشتراک بگذاریم؛ والپیپرهای اصلی! این تصاویر 16 مگاپیکسلی به صورت پیش‌فرض بر روی مدل‌های 2017 هواوی نصب هستند که حالا شما می‌توانید همه آنها را به صورت یکجا داشته باشید؛ در ادامه با دانلود والپیپرهای هواوی پی 10 و پی 10 پلاس با ما همراه باشید.

در ابتدا پیش‌نمایشی از این کاغذ دیواری ها را در قالب یک گالری با کیفیت پایین‌تر مشاهده خواهید کرد. برای دانلود والپیپرهای هواوی پی 10 و دو مدل دیگر در اندازه واقعی، به این لینک مراجعه کنید.

والپیپرهای هواوی پی 10 ، پلاس و لایت

والپیپرهای هواوی پی 10 ، پی 10 پلاس و پی 10 لایت

فروشگاه جانبی، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه MWC 2017.فروش ویژه انواع لوازم جانبی Huawei و لوازم جانبی گوشی p10 از بهترین برند ها و لوازم جانبی mate 9 عرضه شده در فروشگاه جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. تم های هواوی خوب است

  2. تنظیمات دانلود تم اصلی گوشی هواوی پی 10 پلاس