هواوی واچ 2 پورشه دیزاین

نمایش هواوی واچ 2 پورشه دیزاین در یکی از غرفه‌های هواوی در MWC 2017

همراه با رونمایی رسمی نسل جدید ساعت های هوشمند هواوی یعنی واچ 2 (Huawei Watch 2) و واچ 2 کلاسیک (Huawei Watch 2 Classic)، اطلاعاتی از وجود نسخه‌ای مخصوص از این گجت های پوشیدنی نیز به گوش رسید و اعلام شد که در روزهای آینده، اخبار بیشتری در رابطه با آنها منتشر می‌شود. اما اینجا و در نمایشگاه MWC 2017، هواوی واچ 2 پورشه دیزاین (Huawei Watch 2 Porsche Design) پشت شیشه یکی از غرفه‌های هواوی قرار داشت و البته از چشم علاقه‌مندان هم دور نماند!

هواوی واچ 2 پورشه دیزاین احتمالا بیشتر از هزار دلار قیمت دارد

این اولین باری نیست که شاهد همکاری هواوی و گروه پورشه دیزاین هستیم و پیشتر نیز نسخه مخصوص گوشی میت 9 (Huawei Mate 9 Porsche Design) به صورت محدود و با قیمتی 4 برابر بیشتر از نسخه اصلی معرفی شده بود. اگرچه هنوز قیمت هواوی واچ 2 پورشه دیزاین مشخص نشده، اما با توجه به همکاری قبلی آنها و قیمت 347 دلاری نسل جدید ساعت هوشمند هواوی، احتمالا قیمت آن بیشتر از هزار دلار باشد.

هواوی واچ 2 پورشه دیزاین با بندی چرمی و ضخیم‌تر همراه با دوخت‌های قرمز تولید شده و در قسمت جلویی آن نیز نام حکاکی‌شده این گروه دیده می‌شود. درنتیجه، نباید دنبال تفاوت‌های بیشتر در شکل ظاهری این ساعت باشید. درادامه می‌توانید نسخه مخصوص ساعت هوشمند هواوی را در رنگ‌های مختلف مشاهده کنید.

فروشگاه جانبی، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه MWC 2017.فروش ویژه انواع لوازم جانبی Huawei و لوازم جانبی گوشی p10 از بهترین برند ها و لوازم جانبی mate 9 عرضه شده در فروشگاه جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. والا بخدا گوگل و الجیم با هم واچ اسپورتو طراحی کردن از این خوشگل تره اینم کپیشه انقدرم ادا و عشوه نیومدن پورشه دیزاین پورشه دیزاین والا