نوبیا ان 1 لایت

نوبیا ان 1 لایت سنت گوشی‌های لایت را خواهد شکست !

گرچه در کنفرانس امروز شرکت نوبیا در کنگره جهانی موبایل 2017 بیشتر توجهات به محصولات شرکت مادر یعنی ZTE معطوف شده بود، اما نمی‌توان روی نوبیا ان 1 لایت چشم بست. گوشی مورد بحث نسخه محدود شده نوبیا ان 1 که در سال 2016 معرفی شد به حساب می‌رود. انتظار داشتیم طبق معمول، نسخه لایت این گوشی اندازه‌ای کوچک‌تر از برادر قدیمی‌تر خود داشته باشد اما این موضوع درباره گوشی جدید نوبیا صدق نمی‌کند.

به جز نمایشگر، سایر قسمت‌های نوبیا ان 1 لایت نسبت به نسخه کاملش پسرفت داشته‌اند. این گوشی به نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 720p مجهز بوده که در زیر آن چیپست چهار هسته‌ای در کنار پردازشگر گرافیکی نسبتا قدیمی را جای گرفته‌اند. حافظه اجرایی و ذخیره سازی دستگاه نیز به 2 و 16 گیگابایت کاهش یافته‌اند.

نوبیا ان 1 لایت نمایشگر بزرگی خواهد داشت

دوربین اصلی نوبیا ان 1 لایت از سنسور 8 مگاپیکسلی توان می‌گیرد که با گشودگی دریچه لنز f/2.0 و فلش دوگانه ال ای دی لحظات به یاد ماندنی کاربر را ثبت می‌کند. در جلو نیز سنسور 5 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی در نظر گرفته شده که به لطف فلش اختصاصی خود، می‌تواند در شرایط نوری ضعیف هم تصاویر پر نوری بگیرد.

زیر ماژول دوربین نوبیا ان 1 لایت حسگر تشخیص اثر انگشت قرار داده شده که تنها در کسری از ثانیه (0.3 ثانیه) به شناسایی و باز کردن قفل دستگاه می‌پردازد. بدنه پشتی دستگاه به طراحی یکپارچه‌ای مزین شده و حالتی متالیک دارد که به زیبایی گوشی می‌افزاید. گفته می‌شود این گوشی از شبکه مخابراتی نسل چهارم (4G LTE) نیز پشتیبانی خواهد کرد و از باتری 3000 میلی آمپری تغذیه خواهد کرد.

متاسفانه نسخه ششم از سیستم عامل محبوب گوگل (مارشمالو) روی ان 1 لایت به طور پیش‌فرض نصب شده و احتمالا به روز رسانی اندروید نوقا برای آن به زودی آماده خواهد شد. این گوشی از ماه آینده در کشورهای آلمان، اسپانیا، ایتالیا، جمهوری چک، هند، تایلند، ویتنام و اندونزی پشت ویترین فروشگاه‌ها قرار خواهد گرفت.

فروشگاه جانبی، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه MWC 2017.فروش ویژه انواع لوازم جانبی Huawei و لوازم جانبی گوشی p10 از بهترین برند ها و لوازم جانبی mate 9 عرضه شده در فروشگاه جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*