مقایسه سایز اکسپریا ایکس زد اس با سایر رقبا؛ این ایکس زد نیست

مقایسه سایز اکسپریا ایکس زد اس با سایر رقبا؛ کدام بزرگتر است؟

پس از معرفی گوشی موبایل اکسپریا ایکس زد اس (Sony Xperia XZs) در نمایشگاه MWC 2017 نوبت به آن رسیده که به مقایسه جنبه‌های مختلف این اسمارت فون با دیگر رقبا بپردازیم. در ادامه، سایز اکسپریا ایکس زد اس را با پرچمدارانی نظیر گلکسی اس 7 (Galaxy S7)، آیفون 7 (iPhone 7)، اچ تی سی 10 (HTC 10) و سایرین بررسی خواهیم کرد.

ابعاد XZs برابر با 146 در 72 در 81 میلیمتر و وزن آن نیز 161 گرم است که ابعادی نسبتا نرمال برای یک گوشی هوشمند محسوب می‌شود. اما سایز اکسپریا ایکس زد اس در مقایسه با سایر رقبای موجود چه تفاوت‌هایی دارد؟

مقایسه سایز اکسپریا ایکس زد اس با گوگل پیکسل، گلکسی اس 7 و آیفون 7

مقایسه سایز اکسپریا ایکس زد اس با سایر رقبا؛ این ایکس زد نیست

مقایسه سایز اکسپریا ایکس زد اس با سایر رقبا؛ این ایکس زد نیست

گوگل پیکسل گوشی نسبتا بزرگی در کلاس خود محسوب می‌شود. اما همانطور که در بالا نیز می‌بینید، اکسپریا ایکس زد اس کمی از آن بزرگتر است. البته با توجه به اندازه 5.2 اینچی محصول سونی در مقابل نمایشگر 5 اینچی پیکسل، به نظر این اختلاف اندازه طبیعی باشد.

این مقایسه برای گلکسی اس 7 با صفحه نمایش 5.1 اینچی نیز صادق است. اگرچه سایز نمایشگر پرچمدار سامسونگ کمتر است، اما همانطور که در تصویر نیز مشخص است، لبه پایینی آن فضای کوچکتری را اشغال کرده و وزن آن نیز کمتر است. در حالی که XZs در همه جهات دارای لبه‌های اضافی زیادی‌ست.

در مقایسه سایز اکسپریا ایکس زد اس با آخرین محصول شرکت اپل، بازهم این گوشی هوشمند سونی است که ابعادی بزرگتر دارد.

مقایسه سایز اکسپریا ایکس زد اس با ال جی جی 5، اچ تی سی 10 و هواوی پی 9

مقایسه سایز اکسپریا ایکس زد اس با سایر رقبا؛ این ایکس زد نیست

مقایسه سایز اکسپریا ایکس زد اس با سایر رقبا؛ این ایکس زد نیست

با مقایسه اندازه موبایل سونی با پرچمدار سال 2016 ال جی، می‌بینیم جی 5 هم بزرگتر است و هم لبه‌های کمتری نسبت به ایکس زد اس دارد. همین هم باعث شده تا محصول کره‌ای‌ها به صفحه نمایش بزرگتری مجهز باشد.

اما با نگاه به اچ تی سی 10 ، تفاوتی بین ابعاد و وزن آن با اسمارت فون سونی دیده نمی‌شود. هر دو دستگاه به نمایشگرهایی 5.2 اینچی مجهز هستند. اما در نگاه اول گوشی اکسپریا به لطف لبه‌های اضافی بیشتر و گوشه‌های مستطیلی، به نظر بزرگتر و باابهت‌تر می‌آید.

همین موضوع در مقایسه سایز اکسپریا ایکس زد اس با هواوی پی 9 نیز صادق است؛ اگرچه پرچمدار سال گذشته هواوی 1 میلی‌متر در هر سه بُعد کوچکتر از موبایل جدید سونی است.

فروشگاه جانبی، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه MWC 2017. لوازم جانبی htc و عرضه لوازم جانبی ایفون با بهترین قیمت و کیفیت همچنین عرضه مستقیم لوازم جانبی Blackberry در جانبی

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*