ال جی جی 6 با قیمتی نزدیک به ۸۰۰ دلار در کره‌ی جنوبی عرضه می‌شود

ال جی جی 6 با قیمتی نزدیک به ۸۰۰ دلار در کره‌ی جنوبی عرضه می‌شود

با توجه به این که در برخی از زمینه‌ها نظیر استفاده از اسنپدراگون ۸۲۱ به جای اسنپدراگون ۸۳۵، به نظر می‌رسید که تصمیماتی برای کاهش قیمت ال جی جی 6 (LG G6) توسط سازنده‌ی آن در نظر گرفته شده است، همه‌ی ما انتظار یک قیمت معقول و مناسب را برای این دیوایس داشتیم. اما حالا با مشخص شدن قیمت فروش پرچمدار جدید ال جی در کره‌ی جنوبی، شاید این موضوع چندان هم درست نباشد!

گویا ال جی جی 6 قرار است با قیمتی در حدود ۸۰۰ دلار در کشور کره‌ی جنوبی به فروش برسد و عرضه‌ی آن در فروشگاه‌‌های این کشور نیز از تاریخ ۱۰ مارس (۲۰ اسفند ماه) عملی خواهد شد. اینها اطلاعاتی هستند که توسط چو جونو (Cho Juno)، مدیر بخش موبایل ال جی الکترونیکس، در کنفرانس خبری مراسم رونمایی از پرچمدار جدید این کمپانی در نمایشگاه MWC 2017 به انجام رسانده و یکی از خبرگزاری‌های کره‌ی جنوبی، لحظاتی پیش آن را رسانه‌ای کرده است.

افزایش قیمت در تمام پرچمداران ۲۰۱۷ رخ خواهد داد؟

این همان قیمتی است که ال جی وی ۲۰ هنگام عرضه در پاییز سال گذشته، آن را به خود می‌دید. البته بارها گفته شده است که سری وی، قرار نیست جای پرچمداران ال جی را بگیرند و حالا به نظر می‌رسد که حداقل از حیث قیمت، این اتفاق ناخوشایند در حال رخ دادن است! در ضمن باید این نکته را نیز در نظر داشته باشیم که هنوز پرچمداران مهم دنیای موبایل یعنی گلکسی اس ۸ سامسونگ و آیفون ۸ اپل عرضه نشده‌اند و با توجه به شایعاتی که قیمت‌هایی در حدود هزار دلار را برای این دو اسمارت فون پیش‌بینی می‌کنند، شاید هم قیمت ۸۰۰ دلاری گوشی ال جی جی 6 با توجه به نمایشگر جدید آن که دارای نسبت تصویر ۱۸:۹ نیز است، چندان هم عجیب نباشد.

گفتنی است که گوشی های موبایل توسط سازندگانشان در کشورهای مختلف، با قیمت‌های متفاوتی به فروش می‌رسند و بنابراین لزومی ندارد که این برچسب قیمت در کره‌ی جنوبی را در دیگر بازارهای جهان نیز مشاهده کنیم.

فروشگاه جانبی، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه MWC 2017. خرید انواع لوازم جانبی LG و همچنین لوازم جانبی LG G6 با بهترین قیمت و انواع لوازم جانبی V20 از بهترین برند های جهان عرضه شده در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. قیمتش خیلی بالاس.باتوجه به پردازنده821