قاب محافظ ال جی جی 6

اولین سری قاب محافظ ال جی جی 6 توسط VRS Design عرضه شد

وی آر اس دیزاین (VRS Design) جزو شرکت‌هایی است که محصولات آن همواره در بین بهترین قاب‌ها و کیف‌های محافظ برای انواع گوشی های هوشمند قرار دارند. این شرکت محصولات خود را بسیار متنوع عرضه کرده و قاب‌های گوشی را در رنگ‌، شکل و مخصوصا جنس بدنه متفاوت عرضه می‌کند. اگر روز گذشته و در جریان نمایشگاه MWC 2017، پرچمدار جدید LG یعنی ال جی جی 6 (LG G6) را پسندیده و تصمیم دارید تا آن را خریداری کنید، VRS Design برای اطمینان از محافظت گوشی از همان لحظه خرید، پنج قاب محافظ ال جی جی 6 را ارائه کرده است.

هر قاب محافظ ال جی جی 6 به تنهایی مشوق خرید گوشی خواهد شد!

تنها یک روز بعد از معرفی رسمی، VRS Design پنج قاب محافظ ال جی جی 6 را برای ارسال به سراسر دنیا عرضه کرد و انتظار می‌رود تا زمان رسیدن این گوشی به بازارهای جهانی، قاب‌های آن نیز به فروشگاه‌های عرضه لوازم جانبی برسند. این محصولات به اندازه‌ای زیبا و شکیل هستند که خودشان به تنهایی مشوق شما برای خرید گوشی می‌شوند! گفتنی است با کلیک بر روی نام هر قاب محافظ ال جی جی 6 ، به صفحه خرید آن در وب سایت فروشنده منتقل خواهید شد.

VRS Design Crystal Bumper

قیمت : 29.99 دلار

قاب محافظ ال جی جی 6از پشت این قاب، بدنه گوشی به خوبی مشخص است، چرا که جنس آن کریستالی بوده و برخلاف دیگر انواع قاب‌ها در این سبک، فریم آن رنگی در نظر گرفته شده است. ایده اصلی این قاب محافظ ال جی جی 6 اجازه‌دادن به تماشای طراحی زیبای گوشی است، چرا که دیگر کیف‌های محافظ، کل بدنه را در بر گرفته و آن را به طور کامل می‌پوشانند. کل قاب کریستالی است، اما پنج مدل مختلف برای آن عرضه شده که در هر یک، رنگ فریم متفاوت است. این رنگ‌ها شامل طلایی، خاکستری، آبی، نقره‌ای و رز گلد هستند.

VRS Design Simpli Mod

قیمت : 24.99 دلار

قاب محافظ ال جی جی 6Simpli Mod نام قاب محافظ ال جی جی 6 دیگری است که بر خلاف محصول قبلی ظرافت گوشی را حفظ نمی‌‎کند، اما در عوض ظاهر فوق‌العاده شکیلی به آن می‌بخشد. پشت قاب از جنس چرم بوده و در فریم بسیار محکم آن شیارهایی برای دسترسی راحت و مستقیم به کلیدهای فیزیکی تعبیه شده است. تنوع رنگ را باید از دیگر نکات مهم قاب‌های سری Simpli Mod دانست.

VRS Design High Pro Shield

قیمت : 29.99 دلار

قاب محافظ ال جی جی 6

قاب دیگر این گوشی از سری محبوب High Pro Shield بوده و همانطور که از نام آن پیداست (محافظت بالا)، از گوشی همه جانبه محافظت می‌کند. این قاب ضدضربه بوده و ضخامت نه چندان بالای آن سبب می‌شود تا گوشی در زمان‌ سقوط از ارتفاع‌های تقریبا زیاد و همچنین برخورد ضربات محکم، سالم باقی بماند. جنس بدنه پشتی آن آلومینیومی بوده و نگه داشتن آن در دست حس فوق‌العاده‌ای را به کاربر منتقل می‌کند. این قاب را باید یکی از محبوب‌ترین محافظ‌ها برای گوشی ال جی جی 3 دانست که در زمان خود فروش زیادی داشت. رنگ بدنه ثابت است، اما مجددا برای فریم آن پنج رنگ طلایی، خاکستری، آبی، نقره‌ای و رز گلد عرضه شده است.

VRS Design Layered Dandy

قیمت : 34.99 دلار

قاب محافظ ال جی جی 6باز هم به یک قاب محافظ ال جی جی 6 از جنس چرم برخورد می‌کنیم که علاوه بر محافظت از گوشی، می‌تواند نقش کیف پول را نیز برای کاربر ایفا کند. این کیف از کنار باز شده و بر روی آن قسمت‌هایی برای قرار دادن کارت‌های اعتباری و پول نقد تعبیه شده است. سری Layered Dandy را باید از جمله خاص‌ترین محصولات شرکت VRS Design دانست که با وجود دو منظوره بودن و استفاده از چرم، طراحی ظریفی داشته و نگه داشتن آن در دست حس خوبی را به کاربر منتقل می‌کند. این قاب محافظ ال جی جی 6 را می‌توان در چهار رنگ قرمز، مشکی، مشکی قرمز و قهوه‌ای تهیه کرد.

VRS Design Genuine Leather Diary

قیمت : 69.99 دلار

قاب محافظ ال جی جی 6قاب‌های سری Genuine Leather Diary را باید محصولاتی فوق‌العاده شکیل دانست که البته قیمت بسیار بالایی دارند. همانطور که از نام آن مشخص است، این محصول چند منظوره بوده و از چرم مرغوب ساخته شده است. کمتر قابی در بازار 70 دلار قیمت دارد، به همین دلیل می‌توانیم به کیفیت بسیار بالای این قاب محافظ ال جی جی 6 پی ببریم. آخرین محصول عرضه شده توسط VRS Design برای پرچمدار جدید ال جی، در سه رنگ قهوه‌ای، آبی و قرمز کبود عرضه شده است.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*