معرفی نسل جدید هدفون های Xperia Ear ؛ هدفون های کانسپت سونی مجهز به دستیار صوتی هوشمند

معرفی نسل جدید Xperia Ear ؛ هدفون های کانسپت سونی مجهز به دستیار صوتی هوشمند

سونی دید جالبی نسبت به آینده‌ی دنیای تکنولوژی و هوش مصنوعی دارد و این موضوع را بارها در موارد مختلفی به نمایش گذاشته است. دقایقی پیش این کمپانی ژاپنی از ورژن جدید هدفون های Xperia Ear خود رونمایی به عمل آورد. این هدفون های جذاب که تصویر آنها در مشاهده می‌کنید، بدنه‌ای براق دارند و البته مهم‌ترین ویژگیشان این است که به یک دستیار صوتی هوشمند تحت عنوان Sony Agent مجهز خواهند بود.

اما چه چیزی باعث تمایز نسل جدید هدفون های Xperia Ear سونی با دیگر رقبا می‌شود؟ کمپانی سازنده اعلام کرده است که این محصولات برای عملکرد، نیازی به استفاده از چشم، دست و حتی گوش کاربران ندارند! اما چگونه؟ در واقع سونی مدعی است که آنها از تکنولوژی جدیدی تحت عنوان open-ear برخوردارند که به این هدفون‌های مدرن اجازه می‌دهد امواج صدا را به طور مستقیم به داخل کانال گوش ارسال کنند. این تکنولوژی مشابه قابلیتی است که در برخی از هدست‌های وایرلس دیگر دیده می‌شود و به کاربران اجازه می‌دهد که علاوه بر شنیدن موسیقی و یا تعامل با یک دستیار صوتی هوشمند، بتوانند صدا و نویزهای محیط اطراف را نیز بشنوند.

هنوز برای قضاوت درباره‌ی عملکرد نسل جدید هدفون های Xperia Ear زود است

البته متاسفانه این احتمال وجود دارد که مانند رونمایی از نسل اولیه‌ی این هدفون‌ها، سونی نتواند وعده‌هایش درباره‌ی این نسل از هدفون های Xperia Ear را نیز عملی کند. در واقع نسل اول این محصول نیز ابتدا به صورت یک کانسپت معرفی شد و بعد از آغاز فروش آن در سال گذشته، منتقدان اعلام کردند که عملکرد محدود و عمر باتری ضعیف، عملا امکان بهره بردن از آن را نابود کرده‌اند.

البته قضاوت درباره‌ی این محصول در حال حاضر امکان‌پذیر نیست و هنوز خیلی زود است که بخواهیم دربار‌ه‌ی موفقیت و یا شکست این نسل از هدفون های Xperia Ear سونی صحبت کنیم. کمپانی ژاپنی اعلام کرده است که همچنان در حال بهبود و ارتقای سطح دستیار صوتی هوشمند خود است و به تازگی قابلیتی تحت عنوان Anytime Talk را به آن اضافه کرده که بدون نیاز به گشتن در میان لیست مخاطبان و انتخاب آنها، امکان برقراری یک تماس گروهی آسان را به کاربران خواهد داد؛ این امکان برای نسل اول این هدفون نیز در چند ماه آینده عرضه خواهد شد.

گفتنی است که رونمایی از این محصول به تازگی به پایان رسیده و خبرنگاران حاضر در محل برگزاری نمایشگاه MWC 2017 بارسلون در روزهای آینده قادر خواهند بود آن را برای اولین بار آزمایش کرده و نتایج را منتشر کنند.

فروشگاه جانبی، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه MWC 2017. لوازم جانبی htc و عرضه لوازم جانبی ایفون با بهترین قیمت و کیفیت همچنین عرضه مستقیم لوازم جانبی Blackberry در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. بهش میگن ایر فون نه هدفون

    • علی جان ایرفون‌ها هم زیرشاخه‌ای از هدفون هستن و با مراجعه به منبع خبر، میبینید که بارها از کلمه‌ی هدفون استفاده شده.
      ممنون از دقت‌ نظرتون./