زد تی ای بلید وی 8 مینی برای عکاسان موبایل ساخته شده است

زد تی ای بلید وی 8 مینی برای عکاسان موبایل ساخته شده است

بعد از رونمایی از مدل وی ۸ لایت در جریان نمایشگاه MWC 2017، حالا کمپانی زد تی ای از مدل دیگر اسمارت فون های جدید خود تحت عنوان زد تی ای بلید وی 8 مینی (ZTE Blade V8 Mini) رونمایی به عمل آورد. در شرایطی که مدل لایت بازار جوانان را هدف قرار داده است، مدل مینی برای عکاسان موبایل ساخته شده تا در شرایطی که خیلی از کاربران علاقه دارند با استفاده از گوشی هوشمند خود به عکاسی بپردازند، قادر به خرید یک اسمارت فون زیبا و جدید با قیمتی کاملا مناسب باشند.

مطمئنا یکی از مهمترین فاکتورهایی که در اسمارت فون‌های مناسب عکاسی در این روزها دیده می‌شود، وجود دوربین دوگانه بر روی پنل پشتی است که خوش‌بختانه زد تی ای بلید وی 8 مینی هم از این قابلیت برخوردار خواهد بود. این ساختار دوگانه از یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی در کنار یک سنسور ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد و هر دوی آنها با فلاش قرار گرفته بر روی پنل پشتی به طور هماهنگ کار می‌کنند که به گفته‌ی کمپانی سازنده، این قابلیت باعث می‌شود که افکت Bokeh قابل توجهی در تصاویر ثبت شده به وجود بیاید؛ البته این ادعا باید در میدان عمل تست شود تا عملکرد آن در مقایسه با دوربین‌هایی نظیر دوربین دوگانه‌ی آیفون ۷ پلاس اپل که این افکت را به شکلی قابل قبول در تصاویر قرار می‌دهد، سنجیده شود.

زد تی ای بلید وی 8 مینی برای عکاسان موبایل ساخته شده است

مشخصات فنی گوشی زد تی ای بلید وی 8 مینی

زد تی ای بلید وی 8 مینی برای عکاسان موبایل ساخته شده است

جدا از بحث امکانات تصویربرداری، گوشی زد تی ای بلید وی 8 مینی دارای مشخصاتی مشابه محصولات میان‌رده‌ی بازار اندروید است و یک نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن اچ دی، ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی، یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای تصویربرداری سلفی و مکالمه‌ی ویدیویی، باتری با ظرفیت شارژدهی ۲۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و سیستم عامل اندروید ۷.۰ نوقا به طور پیش‌فرض، از مشخصات اصلی آن محسوب می‌شوند.

این دیوایس دارای یک سنسور تشخیص اثر انگشت نیز خواهد بود که کاربران علاوه بر تایید هویت و باز کردن قفل دیوایس، می‌توانند برای باز کردن اپلیکیشن‌های از پیش تعیین شده نیز از آن بهره ببرند. درباره‌ی قیمت گوشی زد تی ای بلید وی 8 مینی هنوز صحبتی به میان نیامده است، اما با توجه به این مشخصات سخت افزاری و این که عرضه‌ی محصولات زد تی ای معمولا با قیمت پایین صورت می‌گیرد، انتظار داریم که مدل وی ۸ مینی نیز دارای قیمتی مناسب باشد و در رده‌ی گوشی‌های اقتصادی جای بگیرد.

زد تی ای بلید وی 8 مینی برای عکاسان موبایل ساخته شده است

فروشگاه جانبی، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه MWC 2017. لوازم جانبی htc و عرضه لوازم جانبی ایفون با بهترین قیمت و کیفیت همچنین عرضه مستقیم لوازم جانبی Blackberry در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*