ال جی گوشی های میان رده‌ای را به سبک جی 6 تولید خواهد کرد

ال جی گوشی های میان رده‌ بیشتری را به سبک جی 6 تولید خواهد کرد

به نظر می‌رسد که مدیران ال جی از سبک و سیاق طراحی ال جی جی 6 (LG G6) کاملا راضی بوده‌اند و حالا گویا این کمپانی قصد دارد محصولات میان رده‌ی جدید خود در آینده را نیز با همین روش به تولید برساند. با وجود این که مسئولان این برند کره‌ای چندان تمایلی به انتشار جزییات در این باره نداشته‌اند، اما خبرگزاری Android Authority گزارش داده است که ال جی به دنبال این است که محصولات اقتصادی و میان‌ رده‌ی خود در آینده را نیز با طراحی مشابه پرچمدار سال ۲۰۱۷ خود روانه‌ی بازار کنند.

دو فاکتور حاشیه‌های بسیار محدود در قسمت‌های بالا و پایین نمایشگر و نسبت تصویر ۱۸:۹ ال جی جی 6، مهم‌ترین ویژگی‌هایی هستند که طراحان ال جی به دنبال تکرار آن در دیگر محصولات این کمپانی هستند. البته هنوز هیچ تاریخ یا بازه‌ی زمانی خاصی برای عرضه‌ی گوشی‌های جدید با چنین فاکتورهایی اعلام نشده است، اما آنطور که از شواهد امر بر‌می‌آید، قرار نیست که به این زودی‌ها شاهد عرضه‌ی آنها به بازار باشیم.

ال جی بعد از جی 6 به دنبال زبان طراحی واحد است

در سال‌های اخیر و طی روندی که ال جی در عرضه‌ی پرچمدارهای سری جی خود در نظر گرفته است، تغییرات بسیار زیادی مشاهده می‌شود و از طراحی ماژولار گرفته تا باتری غیر قابل جدا شدن و دیگر مشخصات، در مدل های هر سال با تفاوت و تغییر مواجه شده‌اند. حالا به نظر می‌رسد که مدیران و تصمیم‌گیرندگان بخش موبایل این کمپانی بر سر طراحی ال جی جی 6 به اجماع رسیده‌اند و بعد از مدتی طولانی، قرار است گویا قرار است شاهد این باشیم که ال جی نیز مشابه کمپانی‌هایی نظیر اپل و سامسونگ و البته هواوی در این اواخر، به یک زبان طراحی جامع و واحد دست پیدا کند.

یکی دیگر از نکات مهم این گزارش، این بوده است که در کنفرانس خبری رونمایی از محصولات جدید ال جی در جریان روزهای پیش از آغاز نمایشگاه MWC 2017، مدیران این کمپانی تمرکز ویژه‌ای بر روی نسبت تصویر ۱۸:۹ (یا ۲:۱) پرچمدار جدید خود بوده‌اند. جالب است بدانید که ال جی تصور می‌کند این نسبت تصویر و این شکل نمایش محتوا بر روی نمایشگرهای لمسی، آینده‌ی دیوایس‌های عرضه شده در جهت به نمایش درآوردن محتوای مالتی مدیا را تشکیل می‌دهد و از این رو، آنها اصرار به این دارند که محصولات میا‌ن‌رده و سطح پایین‌تر خود را نیز با نمایشگرهای دارای این نسبت تصویر غیر عادی روانه‌ی بازار کنند.

ال جی گوشی های میان رده‌ای را به سبک جی 6 تولید خواهد کرد

البته نکته‌ی مهم اینجاست که دیوایس‌های میان‌رده، حاشیه‌ی سود بسیار پایینی دارند و با توجه به این که بخش موبایل کمپانی ال جی طی سال‌های اخیر نتوانسته است آمار مالی چندان مناسبی را در حد نام این کمپانی به ثبت برساند، کمی دور از انتظار به نظر می‌رسد که آنها هزینه‌های سنگین در خطوط تولید خود را متحمل شوند و به سراغ ایجاد یک تغییر بسیار بزرگ، در ساختار کلی گجت‌های الکترونیکی و گوشی‌های خود بروند.

به هر حال به نظر می‌رسد که ال جی در حال رسیدن یک فلسفه‌ی واحد برای طرح کلی گوشی‌های جدید خود است و احتمال دارد که بعد از عرضه‌ی ال جی وی ۳۰ در نیمه‌ی دوم سال جاری میلادی، شاهد تولید گوشی‌های بیشتری با حاشیه‌های بسیار اندک از بالا و پایین و البته نسبت تصویر کاملا مستطیلی‌شکل برای نمایشگر آنها باشیم.

فروشگاه جانبی، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه MWC 2017. خرید انواع لوازم جانبی LG و همچنین لوازم جانبی LG G6 با بهترین قیمت و انواع لوازم جانبی V20 از بهترین برند های جهان عرضه شده در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*