فروش پلی استیشن وی آر

فروش پلی استیشن وی آر در چهار ماه اخیر به بیش از 900 هزار دستگاه رسید

شرکت سونی اعلام کرد که تاکنون بیش از 900 هزار دستگاه پلی استیشن وی آر (به طور دقیق 915 هزار دستگاه) فروخته شده است. اندرو هاوس (Andrew House)، مدیر اجرایی سونی و رئیس بخش سرگرمی‌های این شرکت ژاپنی، ضمن اعلام این خبر، اضافه کرد که شرکت سونی به اهداف خود برای فروش پلی استیشن وی آر دست یافته است.

هدست واقعیت مجازی پلی استیشن وی آر (PlayStation VR) در اکتبر 2016 با قیمت 399 دلار روانه‌ی بازار شد. به گفته‌ی اندرو هاوس، هدف سونی این بود که تا ماه آوریل یعنی در 6 ماه اول سال 2017 به فروش یک میلیون دستگاه دست پیدا کند و اکنون با توجه به آماری که منتشر شده به نظر می‌رسد که این هدف کاملا دست‌یافتنی است.

فروش پلی استیشن وی آرهمچنین طبق آماری که از فروش هدست های واقعیت مجازی منتشر شده به نظر می‌رسد که پلی استیشن وی آر بسیار جلوتر از رقبای خود است. شرکت تحقیقاتی سوپر دیتا (SuperData) در گزارشی اعلام کرد که در مجموع، 243 هزار دستگاه هدست واقعیت مجازی Oculus Rift و 420 هزار دستگاه هدست واقعیت مجازی HTC Vive تا پایان سال 2016 فروخته شده است.

فروش پلی استیشن وی آر در خارج از ژاپن

اندرو هاوس در مورد محبوبیت و میزان فروش پلی استیشن وی آر در خارج از ژاپن اظهار کرد که استقبال مشتریان از هدست واقعیت مجازی سونی بسیار زیاد بوده و شما همواره مشاهده خواهید کرد که مردم برای خرید این دستگاه، در مقابل فروشگاه‌ها صف کشیده‌اند. وی در ادامه وعده داد که شرکت سونی، وضعیت در دسترس بودن پلی استیشن وی آر را تا ماه آوریل بهبود ببخشد و همچنین از عرضه این دستگاه در آمریکای لاتین تا پایان سال خبر داد.

فروشگاه جانبی، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه MWC 2017. لوازم جانبی htc و عرضه لوازم جانبی ایفون با بهترین قیمت و کیفیت همچنین عرضه مستقیم لوازم جانبی Blackberry در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*