قیمت سونی اکسپریا ایکس ای 1

زمان عرضه و قیمت سونی اکسپریا ایکس ای 1 و ایکس ای 1 الترا اعلام شد

همان‌طور که در جریان هستید، سونی در کنار رونمایی از گوشی های قدرتمند اکسپریا ایکس زد پرمیوم (Sony Xperia XZ Premium) و اکسپریا ایکس زد اس (Sony Xperia XZs)، دو گوشی میان رده اکسپریا ایکس ای 1 (Sony Xperia XA1) و اکسپریا ایکس ای 1 الترا (Sony Xperia XA1 Ultra) را نیز در کنگره جهانی موبایل 2017 پیش روی کاربران قرار داد. سبد محصولات ژاپنی‌ها طیف وسیعی از محصولات قدرتمند، کوچک و بزرگ را شامل می‌شود و سازندگان تمام تلاش خود را دارند تا در حوزه تلفن های همراه همانند گذشته بدرخشند. پس از معرفی کامل این گوشی ها، حالا زمان عرضه و قیمت سونی اکسپریا ایکس ای 1 و ایکس 1 الترا نیز مشخص شده است.

محصولات جدید سونی با بهره‌گیری از جدیدترین قطعات، ویژگی‌های بسیار خوبی دارند که اگر مورد توجه خریداران قرار گیرند، سازندگان دیگر از همین حالا باید به فکر محصولات جایگزین باشند.

اکسپریا ایکس ای 1 با بهره‌گیری از صفحه نمایشی 5 اینچی و اچ دی، به پردازنده‌ای هشت هسته‌ای همراه با 3 گیگابایت حافظه رم و سنسورهای 23 و 8 مگاپیکسلی برای دوربین‌های پشتی و جلویی مجهز شده که برای یک محصول میان رده، قابل قبول است. از طرفی نسخه بزرگتر این گوشی یعنی ایکس ای 1 الترا با صفحه نمایشی 6 اینچی و فول اچ دی، از فبلت های جدید سونی محسوب می‌شود که به پردازنده‌ای هشت هسته‌ای، 4 گیگابایت حافظه رم، دوربین پشتی 23 مگاپیکسلی همراه با لرزشگر اپتیکال، دوربین جلویی 16 مگاپیکسلی و باتری 2700 میلی‌آمپر ساعتی تجهیز شده تا توجه کاربران بیشتری سوی محصولات این شرکت جلب شود.

قیمت سونی اکسپریا ایکس ای 1 ، 300 دلار اعلام شده است

با توجه به اطلاعات رسمی، قیمت سونی اکسپریا ایکس ای 1 ، 299.99 دلار خواهد بود و از تاریخ 26 آوریل (6 اردیبهشت) نیز روانه بازار خواهد شد. متاسفانه هنوز قیمت و تاریخ دقیق عرضه اکسپریا ایکس ای 1 الترا اعلام نشده و به‌نظر تا تابستان سال آینده، خبری از ورود آن به بازار نخواهد بود.

فروشگاه جانبی، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه MWC 2017. لوازم جانبی htc و عرضه لوازم جانبی ایفون با بهترین قیمت و کیفیت همچنین عرضه مستقیم لوازم جانبی Blackberry در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*