لنوو میکس 320

تبلت هیبریدی لنوو میکس 320 رونمایی شد

کمپانی لنوو با حضور در نمایشگاه MWC 2017 از تازه ترین تبلت هیبریدی خود به نام لنوو میکس 320 (Lenovo Miix 320) رونمایی کرد.

یکی از جذابیت‌های تبلت های هیبریدی تبدیل شونده به لپ تاپ، در واقع انعطاف پذیری آنها است. این بدان معناست که اگر خواستید می‌توانید از این محصولات به عنوان یک تبلت استفاده کنید و یا با اتصال یک کیبورد به آن‌ها می‌توانید از آن‌ها به عنوان یک لپ تاپ تمام عیار استفاده کنید. هرچند همچنان قابلیت استفاده از کیبورد مجازی نیز وجود خواهد داشت.

اگر علاقه‌مند به این دسته از محصولات هستید، باید بگوییم که لنوو با حضور در کنگره جهانی موبایل بارسلونا یک تبلت هیبریدی به نام لنوو میکس 320 (Lenovo Miix 320) را معرفی کرده است. همانطور که در تصاویر قابل مشاهده است، این یک دستگاه جداشونده هیبریدی بوده که می‌توانید به لطف اتصال یک کیبورد آن را به یک لپ تاپ تبدیل کنید. بهترین بخش این قضیه، مجهز بودن لنوو میکس 320 به سیستم عاول ویندوز 10 مایکروسافت است. این بدان معناست که دقیقا می‌توانید از نرم افزارهای ویندوزی بر روی آن بهره‌مند شوید که اگر کاربر حرفه‌ای باشید این قضیه برای شما یک موهبت به حساب خواهد آمد.

لنوو میکس 320

از نظر مشخصات در زیر قاب لنوو میکس 320 یک پردازنده Intel Atom X5 و پردازشگر گرافیکی Intel HD Graphics قرار دارد. از دیگر مشخصات آن باید به 4 گیگابایت رم، حافظه داخلی 128 گیگابایتی eMMC، اسپیکرهای پیشرفته دالبی و یک نمایشگر 10.1 اینچی با وضوح 1920×1200 پیکسل اشاره کرد. لنوو همچنین عمر باتری این دستگاه را چیزی در حدود 10 ساعت اعلام کرده است. با توجه به این امکانات، تبلت هیبریدی جدید لنوو به هیچ عنوان گران قیمت نخواهد بود.

قیمت لنوو میکس 320

مدل وای فای این تبلت همراه با کیبورد آن با قیمت 200 دلار و از آوریل 2017 به فروش خواهد رسید. دیگر نسخه‌ها نیز همراه با باندل‌های Active Pen و نسخه 12 ماهه Microsoft Office 365 از ماه جولای و با قیمتی مشخص روانه بازار خواهند شد.

فروشگاه جانبی، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه MWC 2017. لوازم جانبی Xiaomi در فروشگاه جانبی و لوازم جانبی موتورولا و عرضه مستقیم انواع محصولات شیائومی در فروشگاه جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*