نگاه نزدیک به دو گوشی موتو جی 5 / موتو جی 5 پلاس : شباهت‌ها و تفاوت‌ها

شب گذشته شاهد رونمایی از تازه‌ترین گوشی های هوشمند شرکت موتورولا شامل دو گوشی موتو جی 5 (Moto G5) و موتو جی 5 پلاس (Moto G5 Plus) در کنگره جهانی موبایل بودیم. همانطور که انتظار می‌رود، موتورولا کماکان به عرضه گوشی های هوشمند مقرون به صرفه ادامه می‌دهد.

در حالی که مشخصات سخت افزاری این دو محصول در بخش‌های مختلفی بهبود یافته، اما آن چه که شایسته‌ی تقدیر است افزایش کیفیت ساخت این محصولات میان رده است. سال گذشته دو گوشی موتو جی 4 و موتو جی 4 پلاس از بدنه‌ای شبیه به آلومینیوم برخوردار بودند. بدنه‌ی این دو گوشی در واقع از نوعی پلاستیک بود که با شبیه سازی، به نظر فلز می‌آمد. اما خوشبختانه موتورولا امسال برای گوشی های خانواده موتو جی 5 خود از بدنه‌ی فلزی واقعی استفاده کرده است که می‌تواند یک امتیاز مثبت برای آن‌ها تلقی شود.

گالری تصاویر موتو جی 5 پلاس

علاوه بر این که طراحی محصولات مذکور با ظرافت خاصی همراه بوده است، گوشی های میان رده‌ای امسال شرکت موتورولا از استحکام بیشتری نیز برخوردار هستند. یکی دیگر از تفاوت‌های قابل اشاره بین دو نسل گوشی های موتو جی در واقع اندازه آن‌ها است. در حالی که دو گوشی موتو جی 4 / جی 4 پلاس از نمایشگر 5.5 اینچی برخوردار هستند، اما نسل جدید آن‌ها گوشی موتو جی 5 مجهز به نمایشگر کوچکتر 5.2 اینچی بوده و مدل اصلی جی 5 نیز حتی از یک نمایشگر کوچکتر 5 اینچی برخوردار است.

وجوه مشترک بسیار زیاد بین دو گوشی موتو جی 5 و موتو جی 5 پلاس

جدای این‌ها، تفاوت‌های قابل ذکری بین دو گوشی موتو جی 5 و موتو جی 5 پلاس وجود ندارد. هر دو این گوشی ها از کیفیت ساخت و طراحی یکسانی برخوردارند و حتی در بسیاری از موارد سخت افزاری نیز با یکدیگر وجه مشترک دارند. اگرچه جی 5 پلاس از پردازنده متفاوت، حافظه داخلی بیشتر و یک باتری بزرگتر بهره‌مند است. البته همانطور که در بالا اشاره شد نمایشگر این گوشی نیز کمی بزرگتر از مدل اصلی جی 5 خواهد بود.

گالری تصاویر موتو جی 5

 

تمامی این موارد بدان معناست که هر دو گوشی‌های جدید میان رده شرکت موتورولا لنوو تجربیات کاربری یکسانی را در اختیار شما قرار خواهند داد. هر دو آن‌ها به شکل یکسانی بهبود پیدا کرده‌اند، از یک اسکنر اثر انگشت برای امنیت بیشتر کاربر بهره می‌برند، ظرفیت باتری به طور معقولانه‌ای افزایش پیدا کرده و اندروید 7 نوقا نیز به صورت پیشفرض بر روی آن‌ها نصب است. جالب اینجاست که قیمت قابل ارائه این دو گوشی نیز تقریبا یکسان است و با قیمتی حدود 229 دلار شما می‌توانید مدل پایه آنها را تهیه کنید.

فروشگاه جانبی، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه MWC 2017. لوازم جانبی Xiaomi در فروشگاه جانبی و لوازم جانبی موتورولا و عرضه مستقیم انواع محصولات شیائومی در فروشگاه جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اصلا تبلیغ محصولات لنوو نبود
    والا نبود خخخخخ