هواوی پی 10 لایت

تصاویر، قیمت و مشخصات هواوی پی 10 لایت به بیرون درز کرد

شرکت هواوی امروز با حضور در کنگره جهانی موبایل بارسلونا از تازه‌ترین پرچمداران گوشی های هوشمند سری P خود رونمایی کرد. دو گوشی هواوی پی 10 (Huawei P10) و هواوی پی 10 پلاس (Huawei P10 Plus) دو گوشی جذابی بودند که امروز شاهد پرده برداری رسمی این غول چینی از آن‌ها بودیم، اما هیچ خبری از مدل هواوی پی 10 لایت (Huawei P10 Lite) نبود. حال به نظر می‌رسد خبرهایی از این گوشی به بیرون درز پیدا کرده است.

چندین توزیع کننده گوشی های هوشمند در کشور هلند تصاویر رسمی، مشخصات، قیمت و هر آنچه که مربوط به گوشی هواوی پی 10 لایت است را بر روی سایت فروشگاه خود قرار داده‌اند. شاید آن‌ها با حدس و گمان این اطلاعات را منتشر کرده باشند، اما هنوز هم احتمال واقعی بودن آن‌ها زیاد است. بنابراین ما نمی‌توانیم به طور قطع در مورد آن‌ها صحبت کنیم.

هواوی پی 10 لایت

در هر صورت، آن چه که مشخص است طراحی این گوشی نسبت به نسل گذشته خود تغییرات زیادی را به خود ندیده است و تنها بخش‌های کمی از بدنه‌ی آن است که نسبت به گوشی هواوی پی 9 لایت (Huawei P9 Lite) دچار تغییراتی شده است. این گوشی از فریم فلزی همراه با نمایشگر و بدنه‌ی شیشه‌ای بهره می‌برد و یک اسکنر اثر انگشت نیز در قسمت پشتی آن جای گرفته است.

برخی از این شایعات ادعا می‌کنند که گوشی پی 10 لایت در اصل با نام پی 8 لایت 2017 (P8 Lite 2017) وارد بازار خواهد شد. این گوشی از یک نمایشگر 5.2 اینچی آی پی اس با وضوح فول اچ دی بهره می‌برد و در زیر قاب نیز از چیپست کایرین 655، پردازنده 8 هسته‌ای A53، پردازشگر گرافیکی Mali-T830MP2 و رم 4 گیگابایتی میزبانی می‌کند. ظاهرا یک دوربین 12 مگاپیکسلی با گشادگی f/2.2 و فلاش ال ای دی بر روی قاب پشتی آن نقش بسته است و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز در اختیار کاربران قرار خواهد داشت. حافظه داخلی این گوشی 32 گیگابایتی قابل ارتقا بوده و یک باتری با ظرفیت 3 هزار میلی‌آمپر نیز وظیفه‌ی تامین انرژی مورد نیاز این گوشی را بر عهده خواهد داشت.

قیمت هواوی پی 10 لایت

در انتها منابع ادعا می‌کنند که هواوی پی 10 لایت از رابط کاربری تازه معرفی شده EMUI 5.1 مبتنی بر اندروید نوقا برخوردار خواهد بود و در رنگ‌های مشکی، طلایی و سفید با قیمت 349 یورو از بهار پیش رو در اروپا به فروش خواهد رسید.

فروشگاه جانبی، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه MWC 2017.فروش ویژه انواع لوازم جانبی Huawei و لوازم جانبی گوشی p10 از بهترین برند ها و لوازم جانبی mate 9 عرضه شده در فروشگاه جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*