مار بازی - Snake

تجربه مار بازی (اسنیک) بر روی نسخه 2017 گوشی نوکیا 3310 را از دست ندهید!

حقیقت این است که برخی چیزها هرگز به زندگی ما بازنمی‌گردند. تنها چشمان خود را بسته و به گذشته نه چندان دور سفر کنید، زمانی که خرید گوشی های ساده نوکیا و داشتن یک وسیله همراه برای برقراری تماس آرزوی بزرگ هر فرد بود. در این گوشی ها امکانات زیادی در مقایسه با گوشی های هوشمند امروزی پیدا نمی‌شد، اما همان قابلیت‌ها اعم از بازی‌های فوق‌العاده ابتدایی، شادی و لذت خاصی داشتند. به عنوان یکی از این بازی‌های مهیج باید به مار بازی یا همان اسنیک (Snake) اشاره کنیم که نسخه 2017 گوشی نوکیا 3310 مجددا لذت آن را به ما اهدا خواهد کرد.

یکی از مهمترین رویدادهای نمایشگاه MWC 2017 را باید بازگشت برند نوکیا با بازار موبایل دانست که در ادامه خرید حق استفاده از برند این شرکت توسط اچ ام دی گلوبال اتفاق افتاد. همنطور که انتظار می‌رفت، اچ ام دی گلوبال با چندین گوشی اندرویدی به بارسلون اسپانیا آمد، اما در این بین یک سورپرایز ویژه نیز برای کاربران داشت. بعد از گذشت 17 سال از زمان عرضه گوشی پرفروش 3310، اکنون شاهد معرفی نسخه جدید آن هستیم. در پاسخ به سوال برخی کاربران که به دنبال خاطرات خود در این گوشی می‌گردند، باید بگوییم خوشبختانه مار بازی یا همان Snake باز هم جزوی از این گوشی جذاب است!

مار بازی - Snake

مار بازی (Snake) در نسخه 2017 گوشی نوکیا 3310 تجربه کاملا متفاوتی است

همانطور که همه ما به یاد داریم، مار بازی یک تجربه اعتیادآور در ابتدایی‌ترین گوشی های موبایل بود که هر کاربر را به طور دیوانه‌وار به چاق و چله‌تر کردن مار و گرفتن امتیاز بیشتر وادار می‌کرد. البته جای تعجب نیست که بگوییم Snake قرار گرفته در نسخه 2017 گوشی نوکیا 3310 شباهت چندانی با ورژن اورجینال آن ندارد. همانند خود گوشی که این بار به یک صفحه نمایش رنگی مجهز شده، رابط کاربری بازی نیز رنگی است.

گفتنی است به عنوان یکی از بخش‌های پروژه اچ ام دی گلوبال برای زنده‌کردن گوشی 3310، اکنون می‌توان یک ورژن از مار بازی را بر روی فیس بوک مسنجر اجرا کرد. همانطور که می‌بینید، محتوای بازی به همان سبک باقی مانده است، اما همچنان می‌تواند کاربران را به طعم کسب امتیاز بیشتر، برای ساعت‌ها مشغول نگه دارد.

مار بازی - Snake

فروشگاه جانبی، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه MWC 2017. لوازم جانبی htc و عرضه لوازم جانبی ایفون با بهترین قیمت و کیفیت همچنین عرضه مستقیم لوازم جانبی Blackberry در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*