موتو مود جدید Moto Z

موتورولا از چند موتو مود جدید مخصوص گوشی‌های خود رونمایی کرد

کمپانی موتورولا امروز رویداد خبری خود در نمایشگاه MWC 2017 را برگزار کرد. در این مراسم شاهد رونمایی از چند موتو مود جدید (ماژول‌های اختصاصی گوشی های سری موتو زد) بودیم. این کمپانی معتقد است که موتو مودها یکی از مهم‌ترین دلایلی است که کاربران گوشی های موتو زد (Motorola Moto Z) را برای خرید انتخاب می‌کنند، به همین دلیل موتورولا سرمایه گذاری خوبی را بر روی این ماژول‌ها و گوشی ماژولار خود انجام داده است. از جمله ماژولهای معرفی شده در امروز می‌توان به یک پکیج قدرت اشاره کرد که به شما اطمینان خاطر می‌دهد حتی بیرون از منزل نیز باتری گوشیتان بدون شارژ نماند.

به گفته این کمپانی، موتو مود Moto Power Pack 50 درصد عمر باتری گوشی شما را اضافه خواهد کرد. این ماژول می‌تواند گزینه عالی برای مواقع اضطراری باشد که شما به شارژر یا پریز برق دسترسی ندارید. موتورولا این ماژول را از ماه آینده با قیمت 49 دلار به فروش خواهد رساند.

این کمپانی همچنین از پکیج های قدرتمند دیگری با تمرکز بر روی شارژ و باتری نیز رونمایی کرده است که از آن‌ها می‌توان به یک آداپتور شارژر، یک ماژول شارژر بی‌سیم و یک ماژول Turbo Power اشاره کرد. هرچند فروش آن‌ها کمی دیرتر آغاز خواهد شد.

موتو مود جدید Moto Z

موتورولا همچنین یک ماژول گیم پد را نیز تابستان آینده عرضه خواهد کرد که گوشی شما را با اضافه کردن یک دسته‌های فیزیکی، یک باتری و چندین قابلیت دیگر به یک کنسول بازی تبدیل می‌کند. متاسفانه در حال حاضر قیمت ماژول‌های فوق به جز ماژول Moto Power Pack توسط این کمپانی اعلام نشده است.

موتو مود جدید Moto Z

قیمت موتو مود های گیم پد و شارژ بی سیم موتورولا مشخص نیست

بدون شک با اضافه شدن این موتو مودهای جدید به مجموعه ماژول‌های عرضه شده تا به حال می‌تواند ارزش خرید گوشی موتورولا موتو زد را بیش از پیش بالا ببرد. در حال حاضر موتو زد یکی از بهترین دستاوردهای این شرکت در سال 2016 میلادی است که موفق شد معنای واقعی یک گوشی هوشمند ماژولار را برای کاربران تداعی کند و درس بزرگی به کمپانی ال جی با عرضه گوشی ماژولار ناموفق ال جی جی 5 (LG G5) بدهد.

فروشگاه جانبی، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه MWC 2017. لوازم جانبی Xiaomi در فروشگاه جانبی و لوازم جانبی موتورولا و عرضه مستقیم انواع محصولات شیائومی در فروشگاه جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*