قیمت هواوی واچ 2

تاریخ عرضه و قیمت هواوی واچ 2 مشخص شد

ساعت هوشمند هواوی واچ 2 (Huawei Watch 2) امروز در نمایشگاه موبایل بارسلون معرفی شد. شرکت هواوی قصد دارد با نسل دوم ساعت هوشمند خود، قابلیت های بالارده و ترکیب شگفت‌انگیزی از یک ساعت اسپورت و ساعت‌های کلاسیک را به نمایش بگذارد. همچنین تاریخ عرضه و قیمت هواوی واچ 2 در این مراسم رونمایی مشخص شد که در ادامه به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت.

ساعت هوشمند جدید هواوی همراه با اندروید ویر 2.0 (Android Wear 2.0) عرضه می‌شود که اجازه می‌دهد تا این ساعت از قابلیت‌هایی در حد و اندازه یک گوشی هوشمند برخوردار باشد. هواوی واچ 2 در دو مدل عرضه می‌شود که یکی از آن‌ها دارای قابلیت 4G است اما مدل دیگر از این ویژگی پشتیبانی نمی‌کند. همچنین امکان سفارشی‌سازی ظاهری نیز برای این ساعت هوشمند در نظر گرفته شده و بندهای مختلفی برای آن ارائه شده است که ظاهر متفاوت اسپورت و یا کلاسیک را به ساعت می‌بخشد.

قیمت هواوی واچ 2هواوی وعده داده که ساعت هوشمند جدید خود را در بیش از 20 کشور جهان عرضه می‌کند. اول از همه، هواوی واچ 2 در ماه مارس در کشورهای اسپانیا، فرانسه، پرتغال، ایتالیا، آلمان و چین عرضه می‌شود و سپس در ماه آوریل شاهد عرضه آن در بریتانیا، آمریکا، هلند، بلژیک، سوئیس، ایرلند، کشورهای نوردیک، تایلند، استرالیا، نیوزلند، روسیه، هند، آفریقای جنوبی، لهستان، اتریش، عربستان سعودی، ژاپن و امارات خواهیم بود. در نهایت، فروش این ساعت هوشمند از ماه می در مالزی آغاز می‌شود.

قیمت هواوی واچ 2اطلاعاتی از قیمت هواوی واچ 2 منتشر شد

تاکنون جزئیات کاملی از قیمت نسخه‌های مختلف این ساعت هوشمند منتشر نشده است؛ با این حال می‌دانیم که قیمت هواوی واچ 2 از 347 دلار (329 یورو) آغاز می‌شود که متاسفانه قیمت زیادی برای یک ساعت هوشمند است. البته این قیمت بالا با طیف وسیعی از امکانات که توسط هواوی ارائه شده به خوبی توجیه می‌شود. هواوی واچ 2 تقریبا از تمام قابلیت‌هایی که یک کاربر به آن نیاز دارد از جمله جی پی اس، NFC و سنسور ضربان قلب بهره می‌برد.

فروشگاه جانبی، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه MWC 2017.فروش ویژه انواع لوازم جانبی Huawei و لوازم جانبی گوشی p10 از بهترین برند ها و لوازم جانبی mate 9 عرضه شده در فروشگاه جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*