مدل آمریکایی ال جی جی 6

تبعیض به سبک ال جی: تنها مدل آمریکایی ال جی جی 6 از شارژ بی‌سیم پشتیبانی خواهد کرد

درحالی‌که چند ساعت از مراسم معارفه پرچمدار جدید ال جی در بارسلون اسپانیا می‌گذرد، سخنگوی این کمپانی از تصمیمات عجیب و غریب کره‌ای ها برای بازار کشورهای مختلف خبر داد. مدل آمریکایی ال جی جی 6 (LG G6) تفاوت‌هایی با نسخه آسیایی آن خواهد داشت ولی نمی‌توان برتری برای بازار کشورهای مختلف در نظر گرفت.

مدل آمریکایی ال جی جی 6 امکانات انحصاری خواهد داشت

این گونه تصمیم‌ها برای یک کمپانی مطرح تکنولوژی در سال 2017 کمی به دور از انتظار است. درحالی‌که کمپانی‌ها به دنبال کمرنگ کردن تفاوت‌ها و یکسان سازی تجربه کاربران از محصولاتشان هستند، ال جی با ایجاد تمایز میان بازار کشورهای آمریکایی و آسیایی، راهی متفاوت برگزیده است. جالب است بدانید پرچمدار 2017 کره‌ای ها در دو نسخه متفاوت تولید خواهد شد؛ مدل آمریکایی ال جی جی 6 قابلیت شارژ با شارژر وایرلس را خواهد داشت و مدل آسیایی آن از مبدل دیجیتال صدا پشتیبانی می‌کند. بدین ترتیب کاربران آسیایی (و ایرانی) باید به روش قدیمی شارژ کردن باتری گوشی‌شان ادامه دهند و آداپتور شارژ را به دستگاه متصل کنند.

مبدل دیجیتال صدا (Hi-Fi DAC)

پرچمدار جدید ال جی تنها در بازار کره جنوبی و سایر کشورهای آسیایی مجهز به مبدل دیجیتال صدا خواهد بود. به گفته ال جی، کاربران این منطقه به کیفیت صدای موسیقی اهمیت بیشتری می‌دهند و چشم بادامی‌ها نیز ترجیح داده به جای گنجاندن قابلیت شارژ بی‌سیم، مبدل دیجیتال صدا را به گوشی بیافزاید تا کاربران تجربه کامل‌تری از موسیقی داشته باشند.

شارژ بی‌سیم

همانطور که گفتیم، تنها مدل آمریکایی ال جی جی 6 قابلیت شارژ با داک شارژ بدون سیم را خواهد داشت. چشم بادامی‌ها دلیل مشابهی برای حذف مبدل صدا را برای آمریکایی‌ها بیان کرده‌اند و به دلیل علاقه وافر این کاربران به شارژ وایرلس دیوایس، دست به این کار زده و از تجهیز مدل آمریکایی ال جی جی 6 به مبدل دیجیتال خودداری کرده است. ناگفته نماند شارژر معمولی این گوشی از فناوری Quick Charge 3.0 بهره می‌برد و با سرعت بالایی باتری دستگاه را پر می‌کند.

سایر تفاوت‌ها

تلفن هوشمند جدید ال جی در بازار کشورهای کره جنوبی، هند، ارمنستان، بلاروس، قزاقستان، قرقیزستان، مولداوی، روسیه، تاجیکستان، ترکمنستان، اوکراین و ازبکستان با 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد، اما  گوشی مورد بحث در بازار سایر کشورها با حافظه 32 گیگابایتی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. همچنین گفته می شود در کشورهای یاد شده نسخه دو سیم‌کارته جی 6 نیز پس از مدتی به فروش خواهد رسید.

آن‌طور که به نظر می‌رسد، نسخه‌ای از ال جی جی 6 وجود نخواهد داشت که هم از شارژ‌ بی‌سیم پشتیبانی کند و هم مجهز به مبدل دیجیتال صدا باشد. باید بگوییم این سیاست عجیب ال جی سبب دلخوری کاربران زیادی خواهد شد که کمال‌طلب هستند و می‌خواهند تجربه‌ای کامل از این موبایل بالارده داشته باشند. این گوشی زمانی می‌تواند موبایل بهتری باشد که مدل آمریکایی ال جی جی 6 با مدل آسیایی آن ادغام شوند. متاسفانه هنوز اطلاعی درباره زمان عرضه به بازار پرچمدار 2017 ال جی وجود ندارد.

فروشگاه جانبی، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه MWC 2017. خرید انواع لوازم جانبی LG و همچنین لوازم جانبی LG G6 با بهترین قیمت و انواع لوازم جانبی V20 از بهترین برند های جهان عرضه شده در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*