گوشی های موتو جی 5 و جی 5 پلاس معرفی شدند؛ قیمت و مشخصات

گوشی های موتو جی 5 / جی 5 پلاس معرفی شدند؛ مشخصات، قیمت و زمان عرضه

موتو جی 5 (Moto G5) و موتو جی 5 پلاس (Moto G5 Plus)، گوشی های جدید لنوو ( تحت برند موتورولا) در نمایشگاه MWC 2017 معرفی شدند. این گوشی ها توسط کمپانی چینی لنوو طراحی و تولید خواهند شد.

موتو جی 5 و جی 5 پلاس از نظر ظاهری شباهت‌های زیادی با هم داشته و تنها در چند مشخصه با هم متفاوت‌اند. در ادامه، مشخصات، قیمت و زمان عرضه این محصولات را خواهیم دید.

مشخصات موتو جی 5 و موتو جی 5 پلاس

گوشی های موتو جی 5 و موتو جی 5 پلاس دارای صفحه نمایشی به ترتیب 5 و 5.2 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل هستند. جی 5 از پردازنده 1.4 گیگاهرتزی اسنپدراگون 430 قدرت گرفته در حالی که جی 5 پلاس به پردازنده اسنپدراگون 625 مجهز است. مدل استاندارد این محصولات دارای رم 3 گیگابایتی با 32 گیگابایت حافظه داخلی‌ست و مدل بزرگتر نیز از 4 گیگابایت رم به همراه 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره‌مند است. البته فضای در دسترس هر دو مدل نیز با استفاده از حافظه جانبی microSD قابل گسترش هستند.

گوشی های موتو جی 5 و جی 5 پلاس معرفی شدند؛ قیمت و مشخصات

دوربین اصلی G5 از یک لنز 13 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه f/2.0 تشکیل شده در حالی که در نسخه پلاس دوربینی دوگانه با قابلیت فوکوس اتوماتیک و سنسوری 12 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.7 به کار رفته است. دوربین سلفی هر دو مدل نیز یکسان بوده و دارای لنزی با سنسور 5 مگاپیکسلی و گشودگی f/2.2 هستند. اندازه باتری نیز 2800 میلی‌آمپر ساعت برای نسخه کوچک و 3000 میلی‌آمپر ساعت برای نسخه بزرگتر در نظر گرفته شده است. هر دو مدل به سنسور اثر انگشت مجهزند.

سیستم عامل این اسمارت فون ها  اندروید 7 نوقا است که چند نرم افزار مخصوص مانند Moto Display روی آن نصب شده و با توجه به خبرهای رسمی شنیده‌شده، به زودی از سرویس گوگل اسیستنت نیز پشتیبانی می‌کنند.

گوشی های موتو جی 5 و جی 5 پلاس معرفی شدند؛ قیمت و مشخصات

موتو جی 5 و موتو جی 5 پلاس در ماه آینده میلادی و در دو رنگ طلایی و خاکستری به بازار وارد می‌شوند. قیمت این محصولات نیز با توجه به امکانات آنها، متفاوت است؛ نسخه اولی در کشورهایی مانند ایالات متحده عرضه نخواهد شد اما نسخه پلاس با 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی، 229 دلار برچسب قیمت خواهد خورد.

فروشگاه جانبی، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه MWC 2017. لوازم جانبی Xiaomi در فروشگاه جانبی و لوازم جانبی موتورولا و عرضه مستقیم انواع محصولات شیائومی در فروشگاه جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*