ویدیوی جعبه گشایی ال جی جی 6 توسط T-Mobile را تماشا کنید

تماشا کنید: جعبه گشایی ال جی جی 6 توسط T-Mobile

اپراتور مخابراتی T-Mobile اولین ویدیوی جعبه گشایی ال جی جی 6 (LG G6) را تنها دقایقی پس از رونمایی رسمی این محصول در رویداد MWC 2017 بارسلون منتشر کرده است و مدیران این کمپانی نیز بعد از AT&T، تایی کرده‌اند که فروش پرچمدار جدید این برند کره‌ای را در بازارهای جهانی از جمله ایالات متحده‌ی آمریکا به انجام خواهند رساند.

البته علی‌رغم انتشار این ویدیوی جعبه گشایی ال جی جی 6 ، مدیران تی موبایل اعلام کرده‌اند که فروش این محصول قرار است در فصل بهار آغاز شود و با وجود این که قیمت آن هنوز اعلام نشده، اما انتظار می‌رود که نسخه‌ی آنلاک شده‌ی آن با قیمتی در حدود ۶۰۰ تا ۷۰۰ دلار به فروش برسد؛ البته توجه داشته باشید که این قیمت و تمام قیمت‌های اعلام شده در مطالب دیگر، تنها گمانه‌زنی‌های غیر رسمی هستند و تا زمان اعلام قیمت اصلی توسط مدیران ال جی، نباید به آنها به چشم نرخ نهایی جی ۶ نگاه داشته باشید.

گویا تی موبایل قرار است ال جی جی 6 را تنها در رنگ ice platinum به فروش برساند و اگر از طرفداران مدل mystic white یا سفید مات آن باشید، باید به سراغ اپراتور دیگری بروید. البته قطعا ما و شما نمی‌توانیم تا بهار برای دیدن این گوشی منتظر بمانیم و به همین دلیل مسئولان این اپراتور مخابراتی لحظاتی پیش، اولین ویدیوی جعبه گشایی ال جی جی 6 را منتشر کرده‌اند.

در این ویدیو که به سبک جعبه‌گشایی‌های اخیر تی موبایل، شاهد میز و روال عادی و رسمی آنباکسینگ نخواهید بود، تصاویری نیز از دریچه‌ی دوربین دوگانه‌ی جی ۶ در زیر آب نشان داده می‌شود تا احیانا اگر از طرفداران حمل گوشی در زیر آب دریا و استخر هستید، با این جنبه از قابلیت‌های آن هم آشنا شوید! به هر حال ال جی جی 6 اولین پرچمدار جهانی این کمپانی کره‌ای است که از استاندارد IP68 برای مقاومت کامل در برابر نفوذ آب و گرد و غبار برخوردار شده و به همین دلیل احتمالا شهاد تمرکز ویژه‌ای بر روی این موضوع در تبلیغات رسمی و غیر رسمی آن خواهیم بود. بنابراین بیش از این منتظرتان نخواهیم گذاشت و از شما گجت‌ نیوزی‌های عزیز دعوت می‌کنیم که جعبه‌گشایی پرچمدار سال ۲۰۱۷ ال جی را در ویدیوی جذاب زیر تماشا کنید:

ویدیوی جعبه گشایی ال جی جی 6 توسط T-Mobile

 

گفتنی است که ال جی جی 6 دارای نمایشگری ۵.۷ اینچی با رزولوشن کواد اچ دی پلاس و تکنولوژی FullVision است که البته نقطه‌ی مثبت آن، در نرخ نمایشگر به بدنه‌ی فوق‌العاده‌اش خواهد بود. در واقع بدنه‌ی جی ۶ که از گوشه‌هایی گرد نیز بهره می‌برد، بسیار فشرده و هوشمندانه طراحی شده و با وجود این که ابعاد آن از بسیاری از پرچمداران اندرویدی دیگر پایین‌تر است، اما از نمایشگری با ابعاد بزرگتر برخوردار خواهد بود.

فروشگاه جانبی، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه MWC 2017. خرید انواع لوازم جانبی LG و همچنین لوازم جانبی LG G6 با بهترین قیمت و انواع لوازم جانبی V20 از بهترین برند های جهان عرضه شده در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سلام.چرا دوربین دوم f 2.2 شده و نسبت به نسل قبل پست رفت داشته از نظر دقت مگاپیکسل هم از 8 به 5 رسیده.یعنی جذب نور کمتر همراه با دقت حسگر کمتر.دوربین اصلی هم پیشرفتی نداشته به جز کاهش دقت از 16 به 13 مگاپیکسل و حذف فوکوس لیزر و ماندن f1.8 سر جاش.محافظ صفحه نمایش هم فکر کنم برای ضخامت کمتر از گوریلا 3 به جای 5 استفاده شده و گوریلا 3 خش پذیری نسبتا بالایی داره.از اون ور در شبکه 4g شاهد تغییر نیستیم.
    از نظر سخت افزاری هم تحول زیاد چشم گیر نبوده.استفاده از gpuنسل قبل میزان رام نسل قبل و در عوض فرکانس پردازشی از 2.2 به 2.35 رسیده.فکر نکنم برای کسایی که ال جی جی 5 داشته باشند زیاد جذاب به نظر برسه ولی باید دید در عمل چی از خودش نشون میده.ال جی برای فروش بهتر اگه نکات بالا رو رعایت می کرد شاید وضعش بهتر می بود.