منتظر کارت گرافیک های قدرتمند سری GTX 800 انویدیا با معماری Maxwell در ماه اکتبر باشید

مدت زیادی است که بسیاری از گیمر های حرفه ای منتظر  کارت گرافیک های جدید انویدیا با معماری Maxwell هستند.حال امروز خبر رسیده که کمپانی انویدیا دو کارت گرافیک قدرتمند GeForce GTX 870 و GeForce GTX 880 را در ماه اکتبر امسال روانه بازار خواهد کرد.انویدیا همچنین گرافیک رده متوسط GeForce GTX 860 را هم در اواخر اکتبر عرضه خواهد کرد.

اگر اطلاع داشته باشید انویدیا اولین بار در کارت گرافیک GTX 750 Ti از معماری Maxwell استفاده کرد که با استقبال بسیار خوبی هم از سوی علاقه مندان روبرو شد.این کارت گرافیک نمونه بارزی از کیفیت و بازدهی معماری Maxwell است و انتظار میرود که کارت گرافیک های جدید GeForce GTX 870 و GeForce GTX 880 هم که بر پایه همین معماری طراحی شده اند ، جایگاه خوبی در بازار را از آن خود کرده و سرو صدای زیادی به پا کنند.

Maxwell

پردازنده گرافیکی این دو کارت جدید از مدل 20 نانومتری GM204 می باشند که این پردازنده جانشین مدل قبلی آن یعنی GK104 است. به طور کلی پردازنده های گرافیکی نسل دوم سری Maxwell گذشته از بازدهی بسیار بالا، ویژگیهای منحصر بفرد دیگری نیز خواهند داشت که در زمان رونمایی رسمی اطلاعات کامل تری در مورد آن کسب خواهیم کرد.بنا به اعلام انویدیا این دو محصول جدید در در اوایل ماه اکتبر معرفی و عرضه خواهند شد.

کمپانی انویدیا همچنین قرار است برای حفظ جایگاه خود در بازار کارت گرافیک های میان رده ، محصولی جدید از این خانواده را با نام GeForce GTX 860 در اواخر ماه اکتبر معرفی نماید.چیپ گرافیکی این مدل نیز همچون دو مدل بالا GM204 بوده و قیمتی بین 200 تا 300 دلار برای آن پیش بینی شده است.

منبع : wccftech

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*