قیمت ال جی جی 6 به همراه زمان عرضه این گوشی مشخص شد

قیمت و زمان عرضه ال جی جی 6 مشخص شد

قیمت ال جی جی 6 (LG G6) مطمئنا مهم‌ترین موضوعی است که بعد از رونمایی رسمی از پرچمدار بعدی ال جی در روزهای قبل از آغاز نمایشگاه MWC 2017 بارسلون، همه‌ی کاربران در انتظار دانستن آن هستند. البته قطعا دانستن این قیمت، بدون اطلاع از تاریخ عرضه، چندان جذابیتی ندارد و حالا خوش‌بختانه در این مطلب قصد داریم به هر دوی این سوالات پاسخ دهیم.

ال جی در ساخت و طراحی جی ۶، چند مورد از نقاط ثابت پرچمداران اخیر خود را تغییر داده است که استفاده از ترکیب شیشه و فلز برای ایجاد تجربه‌ی در اختیار گرفتن یک دیوایس پریمیوم و البته باتری غیر قابل جدا شدن، دو مورد از مهم‌ترین این تغییرات به شمار می‌آیند. بدنه‌ی درخشنده‌ی این دیوایس با نمایشگر شفاف ۵.۷ اینچی آن که از نرخ تصویر ۲:۱ بهره میبرد، به خوبی سازگار است و بهره‌مندی این نمایشگر مدرن از تاییدیه‌های Dolby Vision و HDR ۱۰ باعث می‌شود که با محصولی از آینده سر و کار داشته باشیم.

شاید تنها محرومیت بزرگ ال جی جی 6 به قسمت پردازنده‌ی آن مربوط میشود که کمپانی ال جی به دلیل برنامه‌ی زمان‌بندی فشرده‌ی سامسونگ که در ساخت سری اسنپدراگون ۸۳۵ با کوالکام همکاری مشترکی دارد، نتوانسته است پرچمدار خود را به جدیدترین نسل از پردازنده‌های موبایل مجهز کند و ناچار به استفاده از سری اسنپدراگون ۸۲۱ شده است. البته قطعا از جهات دیگر و به طور مثال برخورداری از نمایشگری ۵.۷ اینچی در بدنه‌ای که معمولا شاهد نمایشگرهای ۵.۵ اینچی در آن هستیم، ال جی جی 6 حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و می‌تواند تا حد زیادی این محرومیت را پوشش دهد.

قیمت ال جی جی 6 و زمان عرضه‌ی آن را بدانید

قیمت و زمان عرضه ال جی جی 6 مشخص شد

ال جی قصد دارد پرچمدار جدید خود را طی یک برنامه‌ی پیش‌فروش روانه‌ی بازار کند و عرضه‌ی عمومی، در تاریخی دیگر رخ خواهد داد. بنا بر اعلام رسمی کمپانی سازنده، ال جی جی 6 قرار است از تاریخ ۲ تا ۹ مارس (۱۲ تا ۱۹ اسفند ماه) پیش‌فروش این گوشی جدید را آغاز کند و ارسال سفارشات برای خریداران نیز از ۱۰ مارس (۲۰ اسفند ماه) انجام خواهد گرفت. در بازارهایی نظیر ایالات متحده‌ی آمریکا، عرضه‌ی ال جی جی 6 از اول آوریل آغاز خواهد شد و بنابراین از حالا، حدود یک ماه به زمان عرضه‌ی عمومی آن در این بازارها باقی مانده است.

به لطف این عرضه‌ی زودهنگام که به سبب تصمیم مدیران ال جی برای استفاده نکردن از اسنپدراگون ۸۳۵ در اختیارشان قرار گرفته است، ال جی جی 6 می‌تواند در حدود ۵ هفته قبل از این که غول ۲۰۱۷ سامسونگ یعنی گلکسی اس ۸ وارد بازار شود، فرصت فروش داشته باشد و اپراتور مخابراتی بین‌المللی AT&T، قیمت ال جی جی 6 را در حدود ۶۴۹ تا ۶۹۹ دلار تخمین زده است. در حال حاضر قیمت رسمی این محصول در بازارهای جهانی توسط کمپانی سازنده در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است، اما به محض اطلاع از این موضوع، آن را به اطلاع شما عزیزان گجت نیوزی خواهیم رساند.

فروشگاه جانبی، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه MWC 2017. خرید انواع لوازم جانبی LG و همچنین لوازم جانبی LG G6 با بهترین قیمت و انواع لوازم جانبی V20 از بهترین برند های جهان عرضه شده در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*