والپیپرهای رسمی ال جی جی 6 را در اینجا مشاهده کنید

والپیپرهای رسمی ال جی جی 6 را در اینجا مشاهده کنید

دقایقی پیش و به طور رسمی، از ال جی جی 6 (LG G6) به عنوان یکی از دو پرچمدار مهم سازندگان کره‌ای در بازار گوشی های هوشمند سال ۲۰۱۷ رونمایی شد. اما همان‌طور که در کنفرانس‌های خبری پیش از معرفی این دیوایس توسط ال جی به آن پرداخته شده بود، علاوه بر طراحی محکم با گوشه‌هایی گرد، رابط کاربری جدید نیز یکی از ویژگی‌های زیبای این دیوایس شناخته می‌شود.

همانطور که در گزارش قبلی به اطلاعتان رساندیم، ال جی جی 6 با برخورداری از یک نمایشگر ۵.۷ اینچی، دارای نسبت نمایشگر به بدنه‌ی بسیار جذابی است و همین موضوع با ترکیب با کیفیت بالای تاچ اسکرین، می‌تواند جلوه‌ی گرافیکی بسیار جذابی را در اختیار کاربران قرار دهد. مطمئنا رابط کاربری این اسمارت فون، هنگامی که والپیپرهای پیشفرض ساخته شده برای آن توسط متخصصان ال جی را بر روی صفحه قرار دهید، زیبایی دو چندانی خواهد داشت.

ال جی جی 6 دارای چند تصویر جذاب به عنوان والپیپرهای پیشفرض است که کاربران با انتخاب از میان آنها، می‌توانند زیبایی زنده‌ی درختان و شفافیت برگ‌های بهاری و یا جلوه‌های مینی‌مالیستیک و طراحی مصنوعی پر زرق و برق با المان‌های مدرن را برای دیوایس خود به ارمغان بیاورند. تقریبا هر رنگ و ذائقه‌ای در این تصاویر مورد توجه قرار گرفته و احتمالا حداقل از یکی از آنها به شدت خوشتان خواهد آمد.

بنابراین و با توجه به این که خریداران احتمالا تا چندین هفته‌ی دیگر نمی‌توانند ال جی جی 6 را دریافت کنند، در این مطلب در گجت نیوز برایتان والپیپرهای رسمی این دیوایس که توسط ال جی منتشر شده است را گردآوری کرده‌ایم تا آنها را دریافت کرده و برای اسمارت فو‌ن‌های خود به کار ببرید. البته توجه داشته باشید که با توجه به نمایشگر ۵.۷ اینچی ال جی جی 6 که دارای نرخ تصویر ۱۸:۹ است، تمام تصاویر دارای ابعادی بلند و کشیده هستند و ممکن است که بر روی برخی‌ از نمایشگرهای عریض‌تر، جلوه‌ی چندان جالبی ارائه ندهند.

البته با توجه به این که تمام آنها از رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۸۸۰ پیکسلی برخوردارند، تمام این والپیپرها ابعاد بزرگی خواهند داشت و به همین دلیل حتی با قرار دادنشان بر روی نمایشگرهای بزرگتر از ۵.۷ اینچ نیز شاهد افت کیفیت نخواهید بود. گفتنی است که پیش‌نمایش این تصاویر را می‌توانید در گالری داخل این مطلب مشاهده کنید، اما برای دریافت تصاویر با کیفیت کامل، می‌توانید به این لینک در سرویس ذخیره‌سازی گوگل درایو مراجعه نمایید:

 

گالری تصاویر والپیپرهای رسمی ال جی جی 6

 

فروشگاه جانبی، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه MWC 2017. خرید انواع لوازم جانبی LG و همچنین لوازم جانبی LG G6 با بهترین قیمت و انواع لوازم جانبی V20 از بهترین برند های جهان عرضه شده در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*