نمونه عکس های دوربین ال جی جی 6

نخستین نمونه عکس های دوربین ال جی جی 6 منتشر شد

بالاخره بعد از مدت‌ها انتظار ال جی از پرچمدار جدید خود و جایگزین گوشی ال جی جی 5 به طور رسمی در نمایشگاه MWC 2017 رونمایی کرد. ال جی جی 6 (LG G6) ظاهر جذابی داشته و همانند گذشته با یک دوربین بسیار قدرتمند عرضه شده است. همانطور که می‌دانید ال جی از گوشی جی 4 و به بعد، تمرکز فوق‌العاده‌ای را بر روی دوربین پرچمداران خود قرار داده است. بهتر است تا با بررسی نخستین نمونه عکس های دوربین ال جی جی 6 توان آن را در مقایسه با پرچمداران پیشین مقایسه کنیم.

پرچمدار جدید ال جی علاوه بر ظاهر زیبا، با رابط کاربری جذابی عرضه شده است، اما با توجه به سابقه پیشین این شرکت در تمرکز بر روی دوربین، نخستین قسمتی که در رابط کاربری چشم‌نوازی می‌کند اپلیکیشن دوربین آن است. در پشت گوشی ال جی جی 6 یک دوربین دوگانه به چشم می‌خورد، دوربینی که مجموعه آن، یعنی دو لنز به همراه فلاش LED، شباهت زیادی با پرچمداران پیشین این شرکت یعنی ال جی وی 20 دارد.

نمونه عکس های دوربین ال جی جی 6همچنان یکی از بخش‌های دوربین به یک لنز زاویه باز مجهز شده تا به این وسیله عکس‌های گسترده و عریضی را ثبت کند، در حالی که دیگر بخش آن یک لنز عادی عکاسی بوده و میدان دید کمتری نسبت به لنز زاویه باز دارد. گفتنی است جابه‌جایی میان دوربین‌ها به سرعت صورت می‌گیرد.

کیفیت نمونه عکس های دوربین ال جی جی 6 تفاوت چشمگیری با قبل ندارد

اگرچه به لطف رابط کاربری بهبود یافته، دوربین ال جی جی 6 هر کاربری را از خود خشنود می‌کند، اما واقعیت این است که بعد از بررسی نمونه عکس های دوربین ال جی جی 6 ، آن‌چنان از کیفیت آن‌ها هیجان‌زده نشدیم. در نظر داشته باشید این حرف به معنی بد بودن نمونه عکس های دوربین ال جی جی 6 و کیفیت پایین آن‌ها نیست. کاربران انتظار داشتند تا در ادامه جی 5، تغییر فوق‌العاده‌ای را در دوربین ال جی جی6 مشاهده کنند، اتفاقی که از قرار معلوم نیفتاده است.

نمونه عکس های دوربین ال جی جی 6در هر صورت بهتر است تا تنها به تماشای نخستین نمونه عکس های دوربین ال جی جی 6 پرداخته و قضاوت درباره بهبود و یا عدم تغییر آن را به بررسی‌های تخصصی بسپاریم. نظر شما درباره این تصاویر چیست؟ آیا ال جی جی 6 گوشی‌ هست تا تنها به خاطر دوربینش آن را بعد از عرضه به بازار خریداری کنید؟

فروشگاه جانبی، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه MWC 2017. خرید انواع لوازم جانبی LG و همچنین لوازم جانبی LG G6 با بهترین قیمت و انواع لوازم جانبی V20 از بهترین برند های جهان عرضه شده در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*