گلکسی S8 طلایی رنگ را در این سه تصویر جدید مشاهده کنید

گلکسی S8 طلایی رنگ را در این سه تصویر جدید مشاهده کنید

شاید تا زمان معرفی گلکسی S8 به عنوان پرچمدار سال ۲۰۱۷ سامسونگ حداقل یک ماه دیگر زمان باقی مانده باشد، اما باز هم این گوشی است که در صدر اخبار دنیای تلفن های همراه هوشمند قرار دارد و لحظاتی پیش نیز سه تصویر جدید از نسخه‌ی طلایی رنگ گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) بر روی شبکه‌ی اجتماعی چینی ویبو منتشر شده است.

در مورد از این سه تصویر به نظر می‌رسد که در مراحل بسته‌بندی و آزمایش‌های مختلف این محصول به ثبت رسیده‌اند، اما در یکی از آنها شما می‌توانید پنل جلویی گلکسی S8 را با کیفیت تقریبا بالایی مشاهده کنید. در این تصویر که احتمال تقلبی بودن آن پایین‌تر از دیگر تصاویر منتشر شده تا به اینجای کار است، تمام شایعات قبلی از جمله حذف دکمه‌ی هوم فیزیکی، حاشیه‌های بسیار کم نمایشگر از بالا و پایین بدنه و البته سنسورهای متعدد سیاه‌رنگ در قسمت بالایی نمایشگر به چشم می‌خورند.

گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس قرار است با ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و جدیدترین نسل پردازنده‌های موبایل کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۳۵ (و البته پردازنده‌ی اگزینوس ۸۸۹۵ سامسونگ در برخی از کشورها) روانه‌ی بازار شوند. گویا قرار است مدل پایه‌ی هر دو گوشی جدید این برند کره‌ای دارای ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی باشد و از برخورداری از استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار و البته درگاه حافظه‌ برای قرار دادن کارت‌های حافظه‌ی میکرو اس دی جانبی، به عنوان دیگر مشخصات آنها یاد می‌شود.

گلکسی S8 طلایی رنگ را در این سه تصویر جدید مشاهده کنید

دیگر مشخصات گلکسی S8 و مدل S8 پلاس

مدل استاندارد سری گلکسی S8 دارای نمایشگری ۵.۷ اینچی و مدل پلاس آن دارای یک تاچ اسکرین غول‌پیکر ۶.۲ اینچی با رزولوشن کواد اچ دی پلاس خواهد بود. علاوه بر این که کمپانی سازنده قصد دارد اسکنر تشخیص عنبیه‌ی چشم و پشتیبانی از شارژ وایرلس را در هر دو مدل تعبیه کند، برای اولین بار قرار است شاهد دستیار صوتی هوشمند این کمپانی تحت عنوان Bixby در هر دو مدل سری گلکسی S8 باشیم.

این دستیار صوتی که مبتنی بر هوش مصنوعی کار می‌کند، توسط یک استارتاپ به نام Viv Labs توسعه یافته است که سامسونگ آن را در ماه اکتبر سال گذشته خریداری کرد. گویا قرار است قابلیت‌های بسیار جذابی در این دستیار هوشمند تعبیه شود و علاوه بر هماهنگی آن با تمام نرم افزارهای دیوایس‌های جدید سامسونگ، شاهد اختصاص دادن یک دکمه‌ی فیزیکی اختصاصی بر روی بدنه برای فراخوانی آن نیز خواهیم بود؛ یکی از امکانات قابل توجه این دستیار هوشمند این است که کاربران می‌توانند با استفاده از دوربین دیوایس، یک جستجوی تصویری را بر مبنای اشیای اطراف خود انجام دهند و بعد از شناسایی آن شی توسط Bixby، خرید آن را به طور آنلاین به انجام برسانند.

گفتنی است که سامسونگ مطابق هر سال، کنفرانس خبری ویژه‌ای در نمایشگاه MWC 2017 بارسلون خواهد داشت که البته پیش‌تر تایید شده است که سری گلکسی S8 حضوری در این مراسم نخواهند داشت و در این مراسم تنها به رونمایی از تبلت‌های جدید سری تب اس و دیگر محصولات این کمپانی پرداخته می‌شود. در عوض و به دلیل طولانی شدن روند تست‌های ایمنی بر روی باتری این محصول، قرار است طی یک کنفرانس خبری اختصاصی در اواخر ماه مارس (اوایل بهار) پرده‌برداری رسمی از آنها صورت بگیرد و تا یک ماه پس از آن و در آوریل، شاهد ورود آنها به بازارهای جهانی خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*