نسخه جدید Gear Vr سامسونگ به همراه سه تبلت تا ساعاتی دیگر معرفی می‌شوند

تایید شد: سامسونگ امروز از نسخه جدید Gear VR به همراه 3 تبلت رونمایی می‌کند

دقایقی پیش اخبار مربوط به محصولات سامسونگ در نمایشگاه MWC 2017 به طور رسمی تایید شد. بر اساس این گزارش، این شرکت کره‌ای قصد دارد تا در این رویداد مهم علاوه بر معرفی سه تبلت گلکسی بوک (Galaxy Book)، گلکسی تب اس 3 (Galaxy Tab S3) و گلکسی تب پرو اس 2 (Galaxy Tab Pro S2)، از نسخه جدید Gear VR (هدست واقعیت مجازی سامسونگ) به همراه کنترل های دستی آن رونمایی کند.

نسخه جدید Gear VR سامسونگ با کنترل های دستی

پس از برگزاری این کنفرانس خبری، شرکت‌کنندگان این امکان را خواهند داشت تا از نزدیک با محصولات جدید سامسونگ در نمایشگاه MWC 2017 آشنا شده و از کار با تکنولوژی 4 بعدی هدست واقعیت مجازی با نام VR 4D Experience Zone لذت ببرند. آنها همچنین می‌توانند اطلاعات بیشتری از سیستم واقعیت افزوده این کمپانی در قالب پروژه هوش مصنوعی بیکس بای (Bixby)، نسل بعدی پردازنده اگزینوس 9 (Exynos 9) و قابلیت‌های اینترنت 5 جی (5G) بیاموزند؛ در این کنفرانس همچنین محصولاتی مبتنی بر آزمایشگاه خلاقیت سامسونگ (C-Lab) به نمایش درخواهند آمد.

شما می‌توانید با استفاده از لینک زیر، از آخرین اخبار نمایشگاه MWC 2017 باخبر شوید.

فروشگاه جانبی، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه MWC 2017. لوازم جانبی سامسونگ عرضه در فروشگاه جانبی با بهترین قیمت و لوازم جانبی s8 و همچنین لوازم جانبی s8 plus از بهترین برند های جهان در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*