ویژگی های کلیدی هواوی پی 10 به همراه رنگ های آن لو رفت

ویژگی های کلیدی هواوی پی 10 به همراه رنگ های آن ساعاتی پیش از رونمایی لو رفت

تا ساعاتی دیگر، پرچمدار سال 2017 شرکت هواوی معرفی می‌شود. این مراسم به صورت لحظه به لحظه از وب‌سایت گجت نیوز پوشش داده خواهد شد. اما به تازگی و به لطف فعالیت لودهنده‌های معروف دنیای گوشی، ویژگی های کلیدی هواوی پی 10 (Huawei P10) به همراه رنگ های آن در چند تصویر مختلف لو رفته است.

ویژگی های کلیدی هواوی پی 10

بر اساس جزییات موجود در این تصاویر، اسکنر اثر انگشت پرچمدار جدید هواوی ، برخلاف نسخه قبلی در جلوی دستگاه قرار داده شده است. همچنین این محصول مجهز به جک 3.5 میلیمتری هدفون است؛ امکانی که اپل و اچ تی سی از پرچمداران جدید خود حذف کرده‌اند. این حفره در قسمت پایینی گوشی و در کنار USB-C جای داده شده است. P10 دارای صفحه نمایشی 5.1 اینچی با رزولوشن FullHD و لبه‌های 2.5 بُعدی‌ست. قاب پشتی اسمارت فون جدید هواوی نیز میزبان دوربینی با لنزهای دوگانه از نوع لایکا (Leica) است.

در کنار ویژگی های کلیدی هواوی پی 10 گزینه های رنگی این محصول نیز در تصاویر مشخص شده است. قبلا درخصوص احتمال وجود گزینه‌های آبی و سبز با شما صحبت کرده بودیم که در تصاویر نیز به آن پرداخته شده است. خب، رنگ هایی مانند نقره‌ای مات، رزگلد (صورتی)، سیاه گرافیتی و طلایی درخشان گزینه‌هایی هستند که دور از انتظار نبودند، اما آبی درخشان و سبز گیاهی قطعا جلوه زیبایی به گوشی خواهد داد.

البته رنگ‌های برجسته و طراحی خاص محصولات هواوی چیز تازه‌ای نبوده و همیشه در اهداف این کمپانی برای جلب رضایت مشتری قرار گرفته است. به عنوان مثال، آنر 8 (Honor 8) را در رنگ زیبای آبی کبود طراحی و اخیرا نیز نسخه‌ای از هواوی میت 9 (Huawei Mate 9) را با نقش و نگار خیره‌کننده اتومبیل پورش (با نام پورش دیزاین) روانه بازار کرد.

تنها چند ساعت دیگر به معرفی هواوی پی 10 و دیگر محصولات احتمالی این شرکت چینی باقی مانده است؛ پس چشم از گجت نیوز برندارید. همچنین می‌توانید اخبار مهم این رویداد بزرگ را در کانال تلگرامی ما نیز دنبال کنید.

فروشگاه جانبی، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه MWC 2017.فروش ویژه انواع لوازم جانبی Huawei و لوازم جانبی گوشی p10 از بهترین برند ها و لوازم جانبی mate 9 عرضه شده در فروشگاه جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*