دوربین بلک بری کی وان

دوربین بلک بری کی وان مجهز به سنسور دوربین گوشی های گوگل پیکسل

سرانجام بلک بری کی وان (BlackBerry KEYone) در کنگره جهانی موبایل 2017 بارسلونا (MWC 2017) رونمایی شد و از نزندیک شاهد رونمایی تازه‌ترین گوشی این غول کانادایی ساخته شده به دست شرکت تی سی ال بودیم. این گوشی از یک چیپست میان رده اسنپدراگون 625، رم 3 گیگابایتی، یک نمایشگر 4.5 اینچی، کیبورد فیزیگی مجهز به اسکنر اثر انگشت و یک باتری قدرتمند 3505 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. اما شاید برای بسیاری از کاربران این یک سوال باشد که دوربین بلک بری کی وان چه خواهد بود!

به عنوان شروع باید بگوییم که دوربین بلک بری کی وان از یک لنز 12 مگاپیکسلی با گشودگی f/2.0 مجهز به فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص فاز، زوم دیجیتالی 4 برابری، فلاش LED دوگانه، فیلمبرداری HDR و تثبیت کننده تصویر بهره‌مند خواهد بود. اگر این مشخصات برای شما آشناست، به خاطر این است که دوربین بلک بری کی وان از سنسور IMX378 شرکت سونی برخوردار است که ما پیشتر آن را در گوشی های گوگل پیکسل (Google Pixel) دیده بودیم.

دوربین بلک بری کی وان

مشخصات سنسور دوربین بلک بری کی وان

سنسور سونی دارای قطر 7.81 میلی‌متر و ادنازه پیکسل‌هایی برابر با 1.55 میکرون پیکسل است که توسط تکنولوژی SME-HDR این غول ژاپنی تولید شده است. علاوه بر این، سونی اخیرا آن را نسبت به گذشته بهبود بخشیده است که از جمله دستاوردهای آن باید به ضبط ویدیوهای اسلوموشن بهتر اشاره کرد. و اما در نتهایت باید گفت که این دوربین قادر به ضبط ویدیوهایی با وضوح 4K در نرخ 30 فریم بر ثانیه است.

در بخش جلویی، این گوشی به یک دوربین 8 مگاپیکسلی سلفی مجهز شده که از فوکوس ثابت و زاویه دید عریض 84 درجه‌ای برخوردار است.

دوربین بلک بری کی وان

 

این دوربین از ضبط ویدیوهای Full HD با رنخ 30 فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند و از نور نمایشگر گوشی به عنوان یک فلش استفاده خواهد کرد تا کمی تصاویر سلفی شما پرنورتر شود؛ البته به خاطر داشته باشید که این نور چندان هم قدرتمند نخواهد بود. از دیگر ویژگی‌هایی که این دوربین سلفی از آن‌ها برخوردار است باید به تثبیت کننده عکس و ویدیو همراه با تهیه تصاویر سلفی پانوراما شااره کرد. سرانجام، بلک بری در اپلیکیشن پیشفرض دوربین این گوشی پشتیبانی از فیلترهای زنده را نیز اضافه کرده است که به خصوص طی ماه‌های گذشته شاهد محبوبیت آن بوده‌ایم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*