رنگ های ال جی جی 6

رنگ های ال جی جی 6 یک روز مانده به کنفرانس خبری ال جی فاش شدند

همانطور که می‌دانید تنها یک روز به زمان برگزاری کنفرانس خبری ال جی در نمایشگاه MWC 2017 باقی مانده است، کنفرانسی که انتظار داریم در آن پرچمدار بعدی این شرکت برای یک سال آینده را مشاهده کنیم. فا‌ش‌کننده توییتری معروف، ایوان بلس (Evan Blass با نام کاربری evleaks@ در توییتر)، تصویر جدیدی را منتشر کرده که در آن شاهد رنگ های ال جی جی 6 هستیم. از قرار معلوم ال جی این گوشی را در زمان معرفی، تنها در سه رنگ عرضه خواهد کرد.

رنگ های ال جی جی 6 هارمونی خاصی با کناره‌های گوشی دارند

بر اساس توییت منتشرشده توسط ایوان بلس، رنگ های ال جی جی 6 سفید مات، مشکی و پلاتینی خواهند بود. در این طراحی، فریم مدل سفید رنگ ال جی جی 6 طلایی بوده و فریم مدل مشکی آن نقره‌ای خواهد بود . اما فریم مدل خاکستری تفاوتی با بدنه نداشته و همان رنگ است. همچنین گفته می‌شود قسمت پشتی مدل سفید و مشکی براق و صیقلی طراحی شده‌اند، در حالی که مدل خاکستری طراحی نسبتا متفاوتی را نسبت به آن‌ها خواهد داشت.

رنگ های ال جی جی 6همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، رنگ پشت بدنه به حاشیه‌های گوشی سرایت کرده و به همین دلیل کناره‌های صفحه نمایش رنگ مشابهی با پشت دستگاه دارند. علاوه بر پی‌بردن به رنگ های ال جی جی 6 ، می‌توان به حاشیه کم صفحه نمایش نیز اشاره کرد. البته نیازی به انتظار کشیدن تا زمان اطلاع از مشخصات رسمی این گوشی نیست، چرا که چیزی تا زمان کنفرانس خبری ال جی در شهر بارسلون اسپانیا نمانده است.

فروشگاه جانبی، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه MWC 2017. خرید انواع لوازم جانبی LG و همچنین لوازم جانبی LG G6 با بهترین قیمت و انواع لوازم جانبی V20 از بهترین برند های جهان عرضه شده در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*