تبلت گلکسی تب اس 3

تبلت گلکسی تب اس 3 : مشخصات، جزئیات و عکس های تازه لو رفته

هرچند سامسونگ گوشی گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) را در کنگره جهانی موبایل امسال رونمایی نمی‌کند، اما آن‌ها قصد دارند از بهترین تبلت اندرویدی حال حاضر بازار پرده برداری کنند. نام این تبلت گلکسی تب اس 3 (Samsung Galaxy Tab S3) بوده که نسل جدید گلکسی تب اس 2 است و خوشبختانه اطلاعات، جزئیات و تصاویر زیادی از آن وجود دارد تا ما پیش از رونمایی رسمی با آن آشنا باشیم. در ادامه می‌توانید هرآنچه از این تبلت می‌دانیم و تصاویر تازه‌ای از آن را مشاهده کنید.

تبلت گلکسی تب اس 3

اولین چیزی که ما از جزئیات این تبلت می‌دانیم، اندازه آن است. گلکسی تب اس 3 یک تبلت 9.7 اینچی با نمایشگر سوپر آمولد است و از این لحاظ درست هم اندازه نسل پیشین خواهد بود، اما آن کمی سنگین‌تر به نظر می‌رسد. هرچند مهم‌ترین تفاوتی که بین این دو نسل وجود دارد، اضافه شدن پشتیبانی از قلم هوشمند سامسونگ (که بر اساس اخبار همراه خود تبلت عرضه می‌شود) با قابلیت تشخیص کامل دستخط انسانی و همچنین یک کیبورد مغناطیسی است که می‌تواند از این تبلت یک جایگزین اندرویدی جدی برای کامپیوترها بسازد. به نظر می‌رسد باید این تبلت را پاسخ پلتفرم اندروید به مایکروسافت سرفیس فون ویندوزی و اپل آیپد پرو آی او اسی بدانیم. در زیر می‌توانید چهار ویژگی کلیدی گلکسی تب اس 3 را مشاهده کنید:

  • 4 اسپیکر
  • Vulkan API برای تجربه گیمینگ بهتر
  • مجهز به قلم هوشمند S Pen
  • پردازنده 4 هسته‌ای جدید

تصویر زیر، مشخصات کاملی از این تبلت را به زبان کره‌ای نشان می‌دهد که به تازگی افشا شده است.

تبلت گلکسی تب اس 3

در این تصویر اطلاعات بسیار جذابی به چشم می‌خورد: یک نمایشگر سوپرآمولد با وضوح 2048×1536 پیکسل در نسبت ابعاد 4:3 که می‌تواند از محتوای HDR پشتیبانی کند و تصاویری شفاف و رنگ‌هایی زنده‌تر را ارائه کند. این تبلت همچنین از سیستم عامل اندروید 7 نوقا برخوردار است، اما رابط کاربری اختصاصی Grace UI سامسونگ بر روی آن نصب است. در زیر قاب نیز شاهد حضور یک چیپست قدرتمند اسنپدراگون 820 کوالکام همراه با رم 4 گیگابایتی و یک حافظه داخلی 32 گیگابایتی هستیم که می‌توانید با یک کارت میکرو اس دی آن را ارتقا ببخشید.

تبلت گلکسی تب اس 3

قابلیت‌های قلم هوشمند سامسونگ

سیستم صوتی قدرتمند تحت لیسانس AKG با 4 بلندگو در گلکسی تب اس 3

Galaxy Tab S3 از یک سیستم 4 بلندگوی قدرتمند بهره می‌برد که می‌تواند آن را گزینه‌ای عالی برای گیمینگ و پخش چندرسانه‌ای کند. این اسپیکرها توسط شرکت AKG توسعه پیدا کرده‌اند که می‌تواند تعهد کیفیت صوتی بالایی را بدهد. علاوه بر این باید به حضور یک باتری کمی بزرگتر نسبت به نسل پیش یعنی گلکسی تب اس 2 اشاره کرد و می‌توانید با استفاده از تکنولوژی شارژ سریع سامسونگ (Samsung Adaptive Fast Charge) آن را خیلی سریع شارژ کنید.

تبلت گلکسی تب اس 3

تمامی این‌ها قابلیت‌هایی است که می‌توانیم در تبلت آینده کمپانی سامسونگ آن را مشاهده کنید. طی روزهای آینده سامسونگ از این محصول خود در کنگره جهانی موبایل (MWC 2017) رونمایی خواهد کرد، پس منتظر رونمایی رسمی از گلکسی تب اس 3 بمانید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*