فبلت گلکسی نوت 7 با یک باتری کوچک‌تر مجددا وارد بازار می‌شود

گویا سامسونگ هنوز امیدش به گلکسی نوت 7 (Galaxy Note 7)، پرچمدار سابق فبلت های سری نوت خود، را از دست نداده است و حالا خبرگزاری The Investor به نقل از منابع ناشناس نزدیک به سامسونگ، خبر از بازگشت مجدد این دیوایس به بازار داده است.

گفته می‌شود که سامسونگ مجموعا حدود ۵ میلیارد دلار ضرر از ناحیه‌ی فراخوانی و جمع‌آوری دیوایس‌‌های گلکسی نوت 7 از سراسر جهان را متحمل شد. حالا گویا این برند کره‌ای قصد دارد با بازگرداندن مدل‌های رفع عیب شده از این محصول که دارای باتری کوچک‌تری هستند، بخشی از ضرر مالی خود را جبران کرده و آبروی از بین رفته‌ی برند گلکسی نوت را مجددا پس بگیرد.

واحدهای نوت ۷ به دلیل مشکلاتی که در باتری آنها وجود داشت، آتش می‌گرفتند و حتی در چند مورد، خسارات شدیدی به جان و مال کاربران این دیوایس وارد شد. حالا گویا آن مشکلات که حتی تا حد ممنوع شدن حمل آن در پروازهای مختلف نیز پیش رفته بود، برطرف شده است و گلکسی نوت 7 های رفع عیب شده، از آنها رنج نخواهند برد.

عرضه‌ی مجدد گلکسی نوت 7 تقریبا همزمان با اس ۸ رخ می‌دهد

طبق این گزارش، این دیوایس‌های جدید علاوه بر باتری کوچک‌تر، بدنه‌ی کوچک‌تری نیز خواهند داشت و به غیر از این موارد، احتمالا تغییرات گسترده‌ی دیگری نسبت به مدل اولیه دیده نخواهد شد. عرضه‌ی مجدد گلکسی نوت 7 قرار است از ماه ژوئن (اواسط خرداد ماه ۱۳۹۶) مجددا آغاز شود و البته هنوز مشخص نیست که آیا این عرضه محدود به کشور کره می‌شود و یا کاربران سایر نقاط جهان نیز قادر به خریداری آنها خواهند بود.

گفتنی است که از اوسط بهار نیز عرضه‌ی گلکسی اس ۸، به عنوان پرچمدار سال ۲۰۱۷ سامسونگ و مهمترین گوشی سطح بالای عرضه شده توسط این کمپانی بعد از بحران نوت ۷،  آغاز خواهد شد. تاریخ عرضه‌ی اس ۸ به دلیل احتیاط بیش از حدی که کمپانی کره‌ای بر روی موارد ایمنی آن و طی یک آزمایش هشت مرحله‌ای انجام داده است، حدودا سه ماهی به تاخیر افتاده است و حالا باید دید که بعد از عرضه‌ی این سری که احتمالا شامل اس ۸ پلاس با نمایشگری بزرگ و شاید هم پشتیبانی از قلم استایلوس این کمپانی خواهد شد، گلکسی نوت 7 می‌تواند موفقیتی در فروش مجدد کسب کند و یا یک بار دیگر، سرنوشت شوم آن در بازار تکرار خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*