اپلیکیشن‌ های دوربین کنترل سرعت

معرفی 5 مورد از بهترین اپلیکیشن‌‌های دوربین کنترل سرعت و هشدار خطرات جاده برای اندروید

رانندگی با خیال راحت علاوه بر در نظر گرفتن مسئولیت‌های اجتماعی و سلامت خود و دیگران امری بسیار ضروری است. علاوه بر آن، در صورت عدم اطلاع از وضعیت مسیر، رانندگی به امری خسته‌کننده تبدیل می‌شود. شکستن آشکار مقررات، عبور با سرعت غیر مجاز از جلوی دوربین‌های کنترل سرعت، ترافیک‌های سنگین، پیچ‌های خطرناک و محدودیت‌های رانندگی تنها گوشه‌ای از مواردی هستند که می‌توانند سبب هدر رفتن زمان، پول و لذت رانندگی شوند. اگر دوست دارید تا از این مشکلات دور بمانید، اپلیکیشن‌ های دوربین کنترل سرعت را نصب کرده و حین رانندگی به هشدارهای آن‌ها گوش دهید.

با آگاهی از محل قرارگیری دوربین کنترل سرعت در مسیر، کیفیت رانندگی را افزایش دهید

گوشی هوشمند خود را دست کم نگیرید، چرا که ابزارهایی همچون اپلیکیشن‌ های دوربین کنترل سرعت کارهای بزرگی برای شما انجام داده و ایمنی را در رانندگی برایتان تضمین می‌کنند. این دسته از نرم افزارها قادرند تا راننده را از وجود تله‌هایی همچون دوربین کنترل سرعت و پیچ‌های خطرناک آگاه کرده و در زمان رانندگی در هر جاده‌ای، علاوه بر اعلام سرعت مجاز در آن محل، کاهش و یا افزایش سرعت وی را کنترل کنند. آن‎‌ها جاده‌های سراسر دنیا را تحت پوشش خود قرار داده و همواره به کمک جامعه کاربران در سراسر دنیا، به روزرسانی می‌شوند. با لمس نام هر برنامه به صفحه دانلود آن منتقل می‌شوید.

CamSam

دوربین کنترل سرعتاپلیکیشن CamSam گوشی هوشمند شما را به یک سیستم هشداردهنده برای دوربین‌های کنترل سرعت تبدیل می‌کند. از جمله قابلیت‌های آن می‌توان به هشدارهای زنده برای تله‌های واقع در مسیر، بانک اطلاعاتی شامل محل بیش از 60 هزار دوربین کنترل سرعت ثابت در سراسر دنیا و همچنین اعلام هشدار در زمان برخورد به این دوربین‌ها اشاره کرد. در این اپلیکیشن همچنین امکاناتی مثل اعلام خطر به صورت صوتی و تصویری، استفاده در حالت آفلاین و یا آنلاین و نمایش جهت و مسیر دیده می‌شوند.

Radardroid Lite

دوربین کنترل سرعتRadardroid را باید از دیگر اپلیکیشن‌ های دوربین کنترل سرعت مفید نام برد که در زمان نزدیک شدن به هر دوربین ثابت و یا متحرک، به کاربر هشدارهای صوتی و تصویری می‌دهد. در نسخه پرو می‌توان برنامه را در پس‌زمینه اجرا و در ادامه برای مسیریابی از دیگر اپلیکیشن‌ها استفاده کرد و یا حتی به موسیقی گوش داد. در این زمان برنامه باز هم در حال اجرا بوده و به طور مرتب اخطارهای لازم را به کاربر می‌دهد.

TomTom Speed Cameras

دوربین کنترل سرعتاین اپلیکیشن در زمان لازم، درباره تمامی انواع دوربین‌های کنترل سرعت اعم از ثابت یا متحرک هشدار داده و کاربر را از وضعیت ترافیک و سرعت میانگین در هر مسیر آگاه می‌کند. اطلاعات اپلیکیشن بین کاربران به اشترک گذاشته شده و همواره توسط یک جامعه‌ی پنج میلیون نفری متشکل از رانندگان آپدیت می‌شود. مکان دوربین‌های ثابت کنترل سرعت توسیط تیم مسئول TomTom تایید می‌شود، در حالی که خود کاربران همیشه به صورت زنده محل قرارگیری دوربین‌های متحرک را به‌روزرسانی می‌کنند.

اپلیکیشن Speed Cameras ساخت دست شرکت محبوب TomTom، حین رانندگی در یک منطقه دارای محدودیت، سرعت متوسط را حساب کرده و کاربر را از وجود ترافیک سنگین در مسیر عبوری خود آگاه می‌کند. نکته متمایزکننده این برنامه نسبت به دیگر اپلیکیشن‌ های دوربین کنترل سرعت ، قدرت گرفتن آن از نقشه‌های TomTom است. به این ترتیب برنامه از مسیر عبوری کاربر اطلاع پیدا کرده و علاوه بر اطلاعات دقیق ترافیک، هشدارهای لازم را به وی می‌دهد.

Sygic Speed Cameras & Traffic

دانلود برای اندروید ، آی او اس

دوربین کنترل سرعتاپلیکیشن بعدی این لیست توسط Sygic تولید شده و تمامی امکانات لازم برای داشتن یک سفر ایمن و راحت را برای کاربر فراهم می‌کند. این اپلیکیشن محدودیت سرعت در هر مسیر را حین رانندگی اعلام کرده و کاربر را به صورت زنده از وجود دوربین‌های متحرک کنترل سرعت آگاه می‌کند. علاوه بر آن، رانننده با نصب اپلیکیشن همواره از مکان قرارگیری دوربین‌های ثابت کنترل سرعت آگاه خواهد شد. از دیگر قابلیت‌های اپلیکیشن Sygic Speed Cameras & Traffic باید به محاسبه مسافت طی شده در یک مسیر توسط آن اشاره کرد. نکته متمایزکننده آن، عرضه‌شدن برای هر دو پلتفرم اندروید و آی او اس است.

Speed Camera Radar Pro

دوربین کنترل سرعتاین اپلیکیشن که به صورت مخفف با نام SCR شناخته می‌شود، خطرات هر جاده همچون دوربین‌های کنترل سرعت اعم از متحرک و یا ثابت و حتی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی را تشخیص داده و در صورت وجود سرعت‌گیر در محل، راننده را آگاه می‌کند. می‌توان برای بهبود تجربه رانندگی از حالت‌های Map و Radar در کنار بزرگنمایی خودکار نقشه استفاده کرد. بانک اطلاعاتی SCR را باید متشکل از 140 هزار خطر بالقوه در جاده‌های سراسر دنیا دانست. این اپلیکیشن قادر است تا در پس‌زمینه به فعالیت خود ادامه داده و به کاربر به صورت صوتی اخطار دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. با سلام چگونه دانلود کنیم.

  2. ممنون بابت معرفی این برنامه های کاربردی ولی یه سوال اینا توی ایران کار میکنن؟؟

    • سلام
      بله کار می‌کنند. ممکنه تو بعضی از کشورها ورودی های کمی در بانک اطلاعاتی داشته باشند، ولی تو همه جا می‌کنند. نکته مهمتر اینجاست که در صورت استفاده کاربران و زیاد شدن تعداد اون‌ها، عملکرد این برنامه ها افزایش پیدا میکنه