شیائومی می 5 سی / هواوی پی 10 / موتو جی 5

GFX Bench اطلاعات شیائومی می 5 سی ، هواوی پی 10 و موتو جی 5 را لو داد

فاصله زیادی تا آغاز به کار کنگره جهانی موبایل بارسلونا باقی نمانده است و به طبع سازندگان گوشی های هوشمند آخرین آزمایش های خود را بر روی محصولاتشان انجام می‌دهند. به همین خاطر، بدیهیست که دیتابیست وب سایت امتیازگیری GFX Bench مملو از اطلاعات گوشی های مختلف معرفی نشده باشد. سه مورد از مهمترین این محصولات شامل شیائومی می 5 سی (Xiaomi Mi 5c)، هواوی پی 10 (Huawei P10) و موتو جی 5 (Moto G5) هستند که در زیر به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

شیائومی می 5 سی

شیائومی می 5 سی / هواوی پی 10 / موتو جی 5

یکی از این محصولات که اخیرا در این وب سایت رویت شده، شیائومی می 5 سی (Xiaomi Mi 5c) است. این گوشی هوشمند از یک نمایشگر 5.5 اینچی با وضوح فول اچ دی (1080p) بهره می‌برد. در زیر قاب فلزی آن نیز شاهد حضور یک چیپست ساخت شیائومی به نام Pinecone V670 (پردازنده 8 هسته‌ای A53 و پردازشگر گرافیکی Mali-T860MP2)، رم 3 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با پشتیبانی از فیلمبرداری فول اچ دی و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی خواهیم بود. سیستم عامل اندروید 7.1.1 نوقا نیز همراه با رابط کاربری MIUI 8 به صورت پیشفرض بر روی این گوشی نصب خواهد بود. احتمالا شیائومی از این گوشی به عنوان نخستین دستگاه مجهز به چیپست ساخت خود طی یک رویداد خبری و در تاریخ 28 فوریه (10 اسفند ماه) رونمایی می‌کند.

هواوی پی 10

شیائومی می 5 سی / هواوی پی 10 / موتو جی 5

یکی دیگر از گوشی هایی که شاهد حضور مشخصات آن در GFX بودیم، گوشی هواوی پی 10 (Huawei P10) پرچمدار آینده گوشی های هوشمند شرکت چینی هواوی است. نسخه معمولی این گوشی مجهز به یک نمایشگر با وضوح فول اچ دی، چیپست Kirin 960، رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی و دوربین دوگانه ساخت شرکت لایکا است که یکی از آن‌ها حاوی سنسور 12 مگاپیکسلی است. پی 10 نیز در نمایشگاه MWC 2017 و طی برگزاری یک رویداد خبری در هفته جاری رسما معرفی خواهد شد.

موتو جی 5

شیائومی می 5 سی / هواوی پی 10 / موتو جی 5

سرانجام باید به گوشی موتو جی 5 (Moto G5) شرکت موتورولا اشاره کرد که در این وب سایت رویت شده است. بار دیگر این اپلیکیشن دقیقا اطلاعاتی که ما پیشتر گفته‌ایم را تایید کرده است. این گوشی از یک نمایشگر 5 اینچی فول اچ دی، چیپست اسنپدراگون 430 کوالکام، رم 2 گیگابایتی و دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی بهره می‌برد. لنوو زمان رویداد خبری خود در کنگره جهانی موبایل را 26 فوریه (8 اسفند ماه) اعلام کرده است، بنابراین ما می‌توانیم در این مراسم شاهد رونمایی از دو گوشی میان رده موتو جی 5 / موتو جی 5 پلاس باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*