دوربین ال جی وی 20

عکس‌های زیبا و جذاب با دوربین ال جی وی 20 ؛ V20 نمایشگاه توانایی‌هاست

امروزه گوشی های هوشمند، بهترین و سریع‌ترین راه برای عکس‌برداری و به اشتراک گذاشتن آن‌ها محسوب می‌شوند و یکی از گوشی‌های پیشرفته‌ در این زمینه، LG V20 است که با استفاده از لنز عریض در دوربین سلفی و دوربین اصلی، تجربه بصری فوق‌العاده‌ای را خلق می‌کند. قابلیت‌های دوربین ال جی وی 20 به همین جا ختم نمی‌شود و در ادامه با ویژگی‌ها منحصربه‌فرد آن بیشتر آشنا خواهیم شد.

قدرت گوشی‌های هوشمند روز به ‌روز در حال افزایش است. رشدی پرسرعت که نه ‌تنها قابلیت‌های این گوشی‌ها را تغییر داده، بلکه سبک زندگی ما را نیز عوض کرده‌ است؛ از روشی که بازی می‌کنیم تا روشی که برنامه‌ریزی کرده و حتی ارتباط برقرار می‌کنیم. ارتباطات سریع‌تر که هدف اولیه گوشی‌‌های تلفن همراه بودند، هم‌اکنون بسیار متفاوت‌تر از گذشته شده‌اند؛ به گونه‌ای که از یک صدای ساده و پر از قطع و وصل شدن در یک منطقه جغرافیایی محدود به ارتباط آنلاین تصویری و صوتی با فردی در آن سر کره زمین و البته باکیفیت بالا رسیده‌ایم.

دوربین ال جی وی 20به ‌علاوه، این فناوری‌ها به ما اجازه ساخت شبکه‌‌های اجتماعی متنوعی را داده‌اند تا هم بتوانیم با آدم‌های مختلف در سرتاسر دنیا آشنا شویم و هم بتوانیم به‌ راحتی علاقه‌مندی‌ها، حال و هوا و حتی غذایی که می‌خوریم را نیز با دیگران به اشتراک بگذاریم. از دوربین عکس‌برداری و فیلم‌برداری‌ گرفته تا صفحه‌ نمایش بزرگ و قابلیت‌های خاص ویرایش و تغییر محتواهای مختلف، همه در هر چه بهتر شدن این ارتباطات نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

در میان انواع دوربین‌‌های فیلم‌برداری و عکس‌برداری پیشرفته، گوشی‌ها هنوز راحت‌ترین و سریع‌ترین راه برای به اشتراک گذاشتن تصاویر و علاقه‌مندی‌های مختلف محسوب ‌می‌شوند. به‌علاوه با قدرتمند شدن دوربین‌های جلو و عقب آن‌ها دیگر جای وب کم‌ و لپ‌تاپ را برای چت‌های تصویری گرفته‌اند و به ‌تنهایی از پس تمام نیازهای یک کاربر برمی‌آیند.

با وجود این نیاز رو به رشد برای تصویربرداری هرچه بهتر، ال ‌جی گوشی‌های جدید خود را به مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین دوربین‌های موجود مجهز کرده است. یکی از این گوشی‌های پیشرفته که چند ماه پیش به بازار آمد، مدل V20 است که توانسته با استفاده از لنز عریض چه در دوربین سلفی و چه در دوربین پشت‌گوشی، تجربه بصری خارق‌العاده‌ای را خلق کند. قابلیت‌های دوربین ال جی وی 20 به همین‌جا ختم نمی‌شود و در ادامه با ویژگی‌های دیگر این گوشی آشنا خواهیم شد؛ ویژگی‌هایی که نحوه ارتباطات تصویری ما را متحول خواهد کرد:

دوربین ال جی وی 20
قابلیت‌های ویژه دوربین ال جی وی 20

لنز عریض در جلو و عقب

قابلیت زاویه تصویر عریض برای دوربین‌های جلو و عقب گوشی، تصاویری با پس‌زمینه‌های فوق‌العاده می‌گیرد و فضای بازتری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. لنز 5 مگاپیکسل جلوی گوشی با زاویه 120 درجه‌ای، زاویه عکس‌ های سلفی را عریض می‌کند و بدین‌وسیله دوستان بیشتری در قاب عکس شما جا می‌شوند. لنز 8 مگاپیکسلی پشت دوربین ال جی وی 20 با زاویه 135 درجه‌ای، دوربینی ایده‌آل برای تصویربرداری از مناظر چشم‌گیر و داخل استادیوم‌های بزرگ است. لنز دیگر با زاویه استاندارد 75 درجه و قدرت تصویربرداری 16 مگاپیکسلی، تصاویری با وضوح بسیار بالا را ثبت می‌کند.

تصویربرداری خودکار

ویژگی تصویربرداری خودکار در دوربین جلوی گوشی، تصاویر سلفی بی‌نقصی را با قابلیت تشخیص چهره خود می‌گیرد. این ویژگی در زمانی که کاربر ثابت است و لبخند می‌زند فعال می‌شود. هیچ نیازی به فشار دادن دکمه عکس‌برداری نیست که معمولا باعث می‌شود تصاویر تار و محو شوند.

دوربین ال جی وی 20قابلیت‌های فوکوس کردن

قابلیت‌های فوکوس کردن دوربین ال جی وی 20 در هیچ مدل دیگری وجود ندارد. قابلیت‌هایی که باعث می‌شوند هیچ‌وقت عکس شما تار نشده و آن‌چه می‌بینید به تصویر کشیده شود. ویژگی فوکوس خودکار هیبریدی گوشی V20 گرفتن تصویر واضح را در هر زمان تضمین می‌کند. فوکوس خودکار سریع و ثابت که با دارا بودن سه قابلیت مختلف AF شامل فوکوس لیزری، تشخیص فاز و تشخیص کنتراست در هر محیطی کار خود را به‌خوبی انجام می‌دهد؛ چه برای عکس‌برداری و چه ضبط ویدیو.

انتخاب فوکوس مناسب و تنظیمات خودکار

گوشی ال جی V20 خود ابتدا تصمیم می‌گیرد که کدام نوع فوکس LDAF (لیزری) و یاPhase Detection (تشخیص فاز) برای تصاویر خاص مناسب است و بعد تنظیمات فوکوس نهایی را بر اساس تشخیص کنتراست انجام می‌دهد. کاربر می‌تواند با گرفتن عکس‌های واضح نهایت استفاده را از دوربین ال جی وی 20 در جمع‌های خانوادگی و دوستانه و در هر شرایط نور محیطی داشته باشد.

قابلیت Focus Peaking

قابلیت Focus Peaking با نقطه راس فوکوس، یکی از قابلیت‌های آشنایی است که فیلم‌سازان و فیلم‌برداران شیفته آن هستند. با کمک این ویژگی، فضاهایی که بیشتر در فوکوس هستند به رنگ روشن (در V20 به رنگ سبز) هایلایت یا علامت‌گذاری می‌شوند. درنتیجه، کاربران فورا تشخیص می‌دهند که چه جاهایی در فوکوس است و چه جاهایی نیست و وقتی در حال ضبط فیلم هستند می‌توانند فوکوس را مشاهده و تنظیم کنند. برای فعال کردن قابلیت Focus Peaking، برنامه دوربین را باز کنید و در عکس یا فیلم حالت دستی را انتخاب کنید. سپس، روی فوکوس MF در قسمت سمت چپ پایین صفحه ضربه بزنید. از نوار تنظیمات که در سمت راست ظاهر می‌شود برای انتخاب فضایی از تصویری که دوست دارید فوکوس شود استفاده کنید تا نمای واضحی از تصویر فوکوس شده، دقیقه در همان‌ جایی که می‌خواهید، داشته باشید. قابلیت Focus Peaking فقط در حالت زاویه استاندارد در لنز دوربین پشت در دسترس است.

دوربین ال جی وی 20قابلیت Tracking Focus در فیلم‌برداری ال جی V20

قابلیت فیلم‌برداری ال‌ جی V20 با اضافه شدن یک دستیار قدرتمند فوکوس که روی سوژ‌ه‌ی در حال حرکت قفل می‌کند، بسیار بهتر شده است. با این ویژگی گوشی هوشمند LG V20 برای ضبط ویدیوهای واضح مانند رخدادهای ورزشی یا تک‌خوانی کودک دلبند شما در مدرسه بی‌نظیر است. قابلیت Tracking Focus یا ردیابی فوکوس را در بخش تنظیمات واقع در گوشه سمت چپ در پایین نمایشگر فعال کنید. سپس، روی سوژه‌ای که می‌خواهید فوکوس کنید ضربه بزنید تا کادر سبز روشن ظاهر شود و سوژه منتخب شما را دنبال کند.

این‌همه امکانات برای دوربین ال جی وی 20 به این منظور خلق‌شده‌اند که شما تصویر جالب‌تری از خود به نمایش بگذارید؛ چیزی که آرزوی همیشگی ماست و این‌که ما باهوش‌تر، بهتر و عاری از عیوب ظاهری به نظر برسیم و این زیبایی را با دنیا در میان بگذاریم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*