استفاده از گوگل Allo بر روی دسکتاپ به زودی امکان‌پذیر خواهد شد

استفاده از گوگل Allo بر روی دسکتاپ به زودی امکان‌پذیر خواهد شد

گوگل در زمینه‌ی توسعه و عرضه‌ی اپلیکیشن های پیام رسان فعالیتی طولانی داشته است و تا به حال چندین و چند نرم افزار مختلف از سوی این کمپانی در زمینه‌ی پیام رسانی و اپلیکیشن‌ های چت منتشر شده است که هیچک‌دام نتوانسته‌اند آنطور که باید و شاید، با اقبال عموم کاربران مواجه شوند. حالا به نظر می‌رسد که اپلیکیشن گوگل Allo که انتشار آن توسط گوگل به ورژن ۶ رسیده است، گزینه‌ای قبال قبول از سوی اهالی ماونتن ویو برای پاسخگویی به نیاز کاربران خود در این زمینه باشد.

گوگل Allo نسبت به تمام اپلیکیشن‌های پیام رسان قبلی گوگل، تقریبا از استقبال جالب‌تری برخوردار شده است و نیک فاکس (Nick Fox)، نایب رئیس محصولات ارتباطی این کمپانی نشان داده است که آنها از تلاش بیشتر برای بهبود قابلیت‌های این نرم افزار دریغ نکرده‌اند. او به تازگی تصویری را بر روی حساب کاربری خود در توییتر منتشر کرده که نشان می‌دهد گوگل Allo به صورت یک نرم افزار تحت وب بر روی مروگر گوگل کروم در یک کامپیوتر مک به اجرا درآمده است.

البته نیک فاکس توضیح داده است که روند توسعه‌ی نسخه‌ی وب این اپلیکیشن هنوز در مراحل ابتدایی قرار دارد، اما همین حالا هم بسیاری از قابلیت‌ها برای استفاده آماده هستند و به طور مثال او نشان می‌دهد که ارسال و نمایش استیکرها به همراه استفاده از دستیار صوتی هوشمند گوگل اسیستنت، در این نسخه امکان‌پذیر است.

تاریخ عرضه‌ی نسخه‌ی تحت وب گوگل Allo اعلام نشده است

استفاده از گوگل Allo بر روی دسکتاپ به زودی امکان‌پذیر خواهد شد

در ضمن اگر در حال حاضر کاربران به آدرس اینترنتی نمایش داده شده در این اسکرین شات مراجعه کنند، با یک صفحه‌ی خالی و ارور ۴۰۴ مواجه خواهند شد، زیرا هنوز استفاده از این حالت گوگل Allo برای عموم کاربران امکان‌پذیر نیست. همچنین به دلیل این که گوگل Allo با شماره تلفن کاربران سر و کار دارد و از حساب کاربری گوگل برای ورود به آن استفاده نمی‌شود، هنوز مشخص نیست که دقیقا نحوه‌ی عملکرد نسخه‌ی وب آن به چه شکلی خواهد بود و آیا قرار است مشابه اپلیکیشن‌هایی نظیر واتس اپ، ورود به این نرم افزار از طریق اسکن کردن یک کد QR صورت بگیرد و یا گوگل از طریق ارسال یک نوتیفیکیشن بر روی گوشی هوشمند شما، عملیات تایید هویت را به انجام خواهد رساند.

تاریخ عرضه‌ی نسخه‌ی تحت وب گوگل Allo برای استفاده از طریق مرورگر کروم نیز هنوز اعلام نشده است و مشخص نیست که نسخه‌ی بتایی از آن در اختیار توسعه‌دهندگان اندروید و گوگل برای آزمایش قرار خواهد گرفت و یا خیر. البته با توجه به نزدیک شدن به ایام برگزاری دوره‌ی ۲۰۱۷ رویداد گوگل I/O، احتمالا عملیات توسعه تا آن زمان تکمیل خواهد شد و در این رویداد برای اولین بار شاهد رونمایی از نسخه‌ی عمومی ورژن‌ تحت وب این پیام‌رسان خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*