ال جی ایکس پاور 2

گوشی ال جی ایکس پاور 2 معرفی شد؛ صفحه نمایش 5.5 اینچی و باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی

باتری قدرتمند در کنار ظرافت، یکی از مهمترین فاکتورهای کاربران برای خرید گوشی های هوشمند ارزان‌قیمت محسوب می‌شود و به‌نظر گوشی موبایل ال جی ایکس پاور 2 (LG X power2) که ساعاتی پیش رسما توسط این کمپانی کره‌ای معرفی شد، نیاز مصرف‌کنندگان را برطرف می‌کند.

خرداد ماه بود که نسل اول از این گوشی با نام ایکس پاور (LG X Power) به صورت رسمی پیش روی کاربران قرار گرفت. باتری قدرتمند این دستگاه، اصلی‌ترین ویژگی محصول میان رده و قدرتمند ال جی به حساب می‌آمد که تست‌های مختلف نیز این موضوع را تایید می‌کردند. حال در اقدامی غیر منتظره، نسل دوم از این گوشی با با ابعاد 154.7 در 78.1 در 8.4 میلی‌متر و وزن 164 گرم پیش روی کاربران قرار گرفته است.

مشخصات فنی ال جی ایکس پاور 2

از یک محصول میان رده انتظار زیادی نمی‌رود و شاید ال جی ایکس پاور 2 گوشی رویایی بسیاری از کاربران نباشد. با این‌حال صفحه نمایش 5.5 اینچی و اچ دی، پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس 1.5 گیگاهرتز، حافظه رم 1.5 یا 2 گیگابایتی (برای دو نسخه مختلف)، 16 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی پاسخگوی نیاز خریداران خواهد بود. به‌علاوه باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی این گوشی با پشتیبانی از سیستم شارژ سریع، شما را ساعت‌ها با محصول جدید ال جی سرگرم می‌کند. از دیگر ویژگی‌های X power2 می‌توان به بلوتوث نسخه 4.2، یو اس بی 2.0 و اندروید نوقا اشاره کرد.

به‌گفته مدیران، ایکس پاور 2 از ماه آینده میلادی و به صورت جهانی در رنگ‌های مشکی (Black Titan)، خاکستری (Shiny Titan)، طلایی (Shiny Gold) و آبی (Shiny Blue) عرضه خواهد شد.

هنوز قیمت این اسمارت فون مشخص نشده و احتمالا با نمایش آن در کنگره جهانی موبایل بارسلون، اطلاعات بیشتری در این زمینه در اختیار کاربران قرار بگیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*