ثب پتنت های جدید برای طراحی خمیده و تخت مدل های اقتصادی گلکسی اس سامسونگ

ثب پتنت های جدید برای طراحی خمیده و تخت مدل های اقتصادی گلکسی اس سامسونگ

سامسونگ یکی از جدی ترین کمپانی های اندرویدی است که به دنبال ساخت گوشی هوشمند تاشو با نمایشگری قابل انعطاف فعالیت می‌کند و در واقع از روی تعداد و روند پتنت های ثبت شده توسط این غول کره‌ای، به نظر می‌رسد که این طراحی جذاب برای اسمارت فون بعدی سامسونگ، در حال نزدیک شدن به مراحل عملیاتی خود است.

نمایشگرهای خمیده نیز در عین حال، به محبوب‌ترین انتخاب طراحان سامسونگ برای گجت‌های الکترونیکی هوشمند جدید آنها محسوب می‌شود و حتی این محبوبیت بعد از موفقیت اس ۷ اج در بازار به حدی افزایش یافته است که اخباری مبنی بر عرضه‌ی نسل بعدی تبلت‌های تب اس با نمایشگری خمیده و لبه تا لبه شنیده می‌شود.

به تازگی پتنت جدیدی از سوی سامسونگ منتشر شده است که یک دیوایس جدید تحت عنوان گلکسی اس و با نمایشگری خمیده را نشان می‌دهد. پنل پشتی این دیوایس کاملا تخت است و در محلی که معمولا فلاش دوربین و سنسور تشخیص ضربان قلب پرچمداران سری اس و نوت قرار می‌گیرند، شاهد قرارگیری یک دوربین با لنزی برجسته و بیرون‌زده هستیم.

پتنت‌های جدید سامسونگ چه مفهومی دارند؟

ثب پتنت های جدید برای طراحی خمیده و تخت مدل های اقتصادی گلکسی اس سامسونگ

نحوه‌ی طراحی دوربین و البته اسپیکر قرار گرفته بر روی پنل پشتی، به ترتیب از گلکسی اس ۵ و اس ۵ نئو الهام گرفته شده است و این موضوعی است که در تصاویر به آسانی قابل تشخیص است. گلکسی اس قرار است تحت عنوان یک محصول میان‌رده و اقتصادی روانه‌ی بازار شود و با این وجود، مشاهده می‌کنید که خبری از دکمه‌های فیزیکی بر روی هیچکدام از دو لبه‌ی این دیوایس وجود ندارد؛ بنابراین از روی تصاویر این پتنت می‌توان حدس زد که سامسونگ قصد دارد به طور کلی، روندش را در حذف دکمه‌های فیزیکی و تعویض آنها با دکمه‌‌های لمسی بر روی نمایشگر ادامه دهد و این روند را در محصولاتی غیر از پرچمداران آینده‌ی این کمپانی نیز مشاهده خواهیم کرد.

البته طبیعی است که سامسونگ هنوز به اتفاق نظر درباره‌ی نحوه‌ی طراحی این محصول مرموز دست پیدا نکرده و تمام تصاویری که به همراه این پتنت منتشر شده‌اند، کار دست طراحان هستند و به غیر از چند اتود ساده، نمی‌توان انتظار درز اطلاعات قطعی و قابل توجه از میان آنها را داشته باشیم. مهمترین نکته‌ای که شاید از روی این پتنت‌ها بتوانیم به آن اشاره کنیم، علاقه و تصمیم سامسونگ برای آوردن طراحی ترکیبی نمایشگر خمیده و پنل پشتی به صورت تخت به دیوایس‌های میان‌رده‌ی خود است که البته این اتفاق در صورت همگام شدن با حذف دکمه‌های فیزیکی، می‌تواند بیش از پیش باعث کاهش فاصله‌ی بین سری‌های قدرتمندی نظیر گلکسی ای و گلکسی اس‌های پرچمدار بشود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*