افشای رندرهای سه بعدی رسمی از اکسپریا ایکس 2017

رندرهای سه بعدی رسمی از اکسپریا ایکس 2017 فاش شد

سونی برنامه‌های ویژه‌ای برای کنفرانس چند روز آینده‌ی خود در نمایشگاه MWC 2017 دارد و مدل‌هایی جدید از گوشی های سری اکسپریای این برند ژاپنی، رونمایی خواهند شد. اکسپریا ایکس 2017 که از آن با نام کامل Xperia X (مدل 2017) و تحت عنوان اکسپریا ایکس 2 نیز نام برده می‌شود، مهمترین محصولی است که به عنوان پرچمدار این کمپانی در سال ۲۰۱۷ رونمایی خواهد شد.

خوش‌بختانه اگر می‌خواهید ظاهر این گوشی جدید سونی را مشاهده کنید، نیازی نیست که تا روز دوشنبه و برگزاری کنفرانس رسمی معرفی این محصول منتظر بمانید. به لطف یکی از افشاکنندگان عزیز، حالا می‌توانید اولین تصویر رندر سه بعدی که به نظر می‌رسد از عکس‌‌های تبلیغاتی رسمی خود سونی برای معرفی اکسپریا ایکس 2017 باشد را در زیر مشاهده کنید.

صرف نظر از همان سبک طراحی همیشگی سونی که تقریبا دیگر سال‌هاست که به آن عادت کرده‌ایم، مشخصات فنی و اطلاعات خاصی به همراه این عکس باکیفیت لو نرفته است. البته این تصویر چندان هم بی‌خاصیت نیست و چند مورد جالب در رابطه با گوشی اکسپریا ایکس 2017 را می‌توانیم از روی آن تشخیص دهیم. ابتدا مشاهده می‌کنید که لوگوی سونی از روی پنل جلویی حذف شده است و این موضوع به طراحان امکان داده که فضای بیشتری را برای جای‌گذاری نمایشگر لبه تا لبه و بسیار کم‌حاشیه‌ی مدل ۲۰۱۷ این گوشی در اختیار داشته باشند.

یک شیشه‌ی خمیده بر روی نمایشگر این دیوایس قرار گرفته است و البته در اقدامی جالب، به نظر می‌رسد که تمام دکمه‌ها‌ی فیزیکی نظیر پاور و تغییر میزان صدا به همراه خشاب سیم‌کارت، بر روی سمت راست بدنه‌ی اکسپریا ایکس 2017 قرار گرفته اند. گفتنی است که احتمالا سونی چهار محصول جدید در دسته‌ی گوشی های هوشمند خود را در دوره‌ی ۲۰۱۷ نمایشگاه کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلون برگزار خواهد کرد و احتمالا تا آخر هفته‌ی آینده، اخبار جذاب زیادی از اسپانیا به گوش خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. احنمالا وافعی نباشه

  2. خدا کنه یه مدل بزرگ قوی هم داشته باشه .