افشای تصاویری که احتمالا به شیائومی می 6 تعلق داشته باشند

افشای تصاویری که احتمالا به شیائومی می 6 تعلق داشته باشند

علاوه بر پرچمدارانی نظیر هواوی پی ۱۰، ال جی جی ۶ و حتی گلکسی اس ۸ سامسونگ، شیائومی می 6 (Xiaomi Mi 6) هم یکی از گوشی های مهم اندرویدی است که احتمالا تا آخر این ماه روانه‌ی بازار خواهد شد و طرفداران زیادی در سراسر جهان منتظر این هستند که بدانند مشخصات غول جدید چینی ها چه خواهد بود.

دقایقی پیش و همزمان با روند افشای مشخصات و اطلاعات گوشی‌های جدید بازار، تصاویر جدیدی نیز از گوشی شیائومی می 6 افشا شده است تا روز علاقه‌مندان عجول دنیای اسمارت فون‌ها، تکمیل شود! منتشرکننده‌ی این تصاویر که آنها را بر روی شبکه‌ی اجتماعی چینی ویبو قرار داده است، مدعی شده که آنها به پنل جلویی شیائومی می 6 ، پرچمدار ۲۰۱۷ این کمپانی چینی تعلق دارند.

به نظر می‌رسد که رابط کاربری اختصاصی این تولیدکننده‌ی چینی یعنی MIUI بر روی دیوایس داخل این تصاویر اجرا شده است، اما لوگوی شیائومی بر روی پنل جلویی آن قرار ندارد و با توجه به عدم تطابق این تصاویر با چند نمونه‌ای که تا قبل از این لو رفته بود، تایید این که آنها متعلق به کمپانی شیائومی و یا منحصرا به شیائومی می 6 هستند، کاری بسیار دشوار خواهد بود.

شیائومی می 6 در سه مدل متفاوت عرضه خواهد شد

افشای تصاویری که احتمالا به شیائومی می 6 تعلق داشته باشند

گفتنی است که احتمالا شیائومی پرچمدار جدید خود را در سه مدل با مشخصاتی متفاوت در اختیار خریداران قرار خواهد داد. تفاوت این سه مدل در فرم ساخت نمایشگر و ابعاد آنها و البته پردازنده‌ای است که درونشان به عنوان مغز متفکر اصلی ایفای نقش خواهد کرد. گویا برترین مدل این سری از گوشی‌های جدید شیائومی می 6 قرار است مشابه شیائومی می میکس، دارای بدنه‌ای سرامیکی و البته ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*