هواوی پی 10 در تصاویر تبلیغاتی لو رفته به نمایش درآمد

هواوی پی 10 در تصاویر تبلیغاتی لو رفته به نمایش درآمد

ساعاتی پیش تصاویری از نسخه‌ی مشکی رنگ ال جی جی ۶ لو رفت و حالا نوبت به نسل بعدی پرچمداران هواوی رسیده است که قبل از رونمایی رسمی، شاهد آنها باشیم. لحظاتی پیش تصویر تبلیغاتی جدیدی از هواوی پی 10 (Huawei P10) لو رفته است که بار دیگر، بدنه‌ی مشکی رنگ و زیبای یکی دیگر از غول‌های دنیای اندروید در سال ۲۰۱۷ را پیش رویمان قرار می‌دهد.

البته شفافیت بدنه‌ی مشکی رنگ این دیوایس به شفافیت بدنه‌ی جی ۶ نمی‌رسد و حالتی مات‌گونه دارد، اما به هر حال در روز یکشنبه‌ی هفته‌ی بعد و همزمان با تعداد زیادی از کمپانی‌های دیگر، ال جی و هواوی نیز کنفرانس هیجان‌انگیزی را برگزار و در آن به پرده‌برداری از پرچمداران جدید خود اقدام خواهند کرد.

هواوی پی 10 در تصاویر تبلیغاتی لو رفته به نمایش درآمد

مشخصات گوشی هواوی پی 10 چه هستند؟

این مدل از هواوی پی 10 در کنار گزینه‌های آبی، سبز و طلایی قابل سفارش خواهد بود و کاربران علاقه‌مند می‌توانند مدل دارای نمایشگر بزرگتر آن به نام هواوی پی 10 پلاس را نیز خریداری نمایند؛ البته شایعاتی نیز مبنی بر این وجود دارد که هر دو مدل دارای ابعاد یکسانی باشند و تفاوت آنها به مشخصات سخت افزاری این دو گوشی محدود شود. نسخه‌ی جدید رابط کاربری اختصاصی هواوی یعنی EMUI ۵.۱ نیز در کنار این دیوایس معرفی خواهد شد و انتظار می‌رود که هواوی پی 10 با برخورداری از سیستم عامل اندروید نوقا به طور پیش‌فرض، امکانات جذاب و محیط زیبای این رابط کاربری جدید را نیز به خوبی در اختیار کاربران قرار دهد.

گوشی هواوی پی 10 از پردازنده‌ی Kirin ۹۶۰ که توسط خود این کمپانی تولید شده است، در کنار ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی برخوردار خواهد بود؛ البته یک مدل دیگر با برخورداری از ۶ گیگابایت رم و ظرفیت داخلی ۶۴ گیگابایتی نیز به عنوان مدل برتر این سری به فروش خواهد رسید. احتمال می‌رود که مشابه هواوی پی ۹ و میت ۹، شاهد یک ساختار دوگانه برای دوربین این دیوایس و مدل پلاس آن نیز باشیم که کمپانی نام‌آشنای Leica، تولید این دوربین‌ها را بر عهده خواهد داشت،

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*