سونی اکسپریا ایکس زد اس

سونی اکسپریا ایکس زد اس / اکسپریا ایکس زد پرمیوم مجهز به دوربین جدید Motion Eye

کمپانی سونی سنسور دوربین جدیدی را توسعه داده است که به نظر می‌رسد شاهد استفاده از آن بر روی دو گوشی معرفی نشده سونی اکسپریا ایکس زد اس (Sony Xperia XZs) و همچنین اکسپریا ایکس زد پرمیوم (Sony Xperia XZ Premium) باشیم.

به نقل از یک گزارش جدید، گوشی‌های آینده کمپانی سونی از یک دوربین جدیدی استفاده خواهند کرد. اسلایدهایی از یک کنفرانس خصوصی منتشر شده است که نشان می‌دهد نام دوربین این گوشی‌ها “Motion Eye” بوده و از تازه‌ترین سنسورهای ساخت سونی استفاده خواهند کرد. ظاهرا این دوربین جدید اجازه می‌دهد گوشی اکسپریا شما پیش از آن که دکمه شاتر را فشار دهید، به صورت خودکار حرکت شما را تشخیص داده و در طول یک ثانیه 4 عکس پشت سر هم بگیرد.

سونی اکسپریا ایکس زد اس

در حالی که به نظر می‌رسد این سنسور جدید در گوشی‌های آینده اکسپریا سونی استفاده شود، اما هنوز این سنسورها به مرحله نهایی تجاری‌سازی نرسیده‌اند. ظاهرا این قابایت چیزی شبیه به Live Photos یا تصاویر زنده اپل است که به شما اجازه می‌دهد پس از گرفتن عکس، به مدت چند ثانیه ری اکشن سوژه را در آن هنگام مشاهده کنید. همان‌طور که شما می‌دانید این قابلیت برای نخستین بار در سال 2015 و همراه با گوشی‌های سری iPhone 6s اپل در اختیار کاربران قرار گرفت. یکی دیگر از ویژگی‌هایی که می‌تواند شبیه به این تکنولوژی باشد، قابلیت Motion Photo شرکت سامسونگ است که همراه با خانواده گوشی‌های گلکسی اس 7 به ارمغان آمد.

احتمال رونمایی از دو گوشی سونی اکسپریا ایکس زد اس / ایکس زد پرمیوم در کنگره جهانی موبایل

احتمالا دوربین Motion Eye شرکت سونی را می‌توانیم در دو گوشی هوشمند بالارده سونی اکسپریا ایکس زد اس (Sony Xperia XZs) و اکسپریا ایکس زد پرمیوم (Sony Xperia XZ Premium) که امسال عرضه خواهند شد ببینیم. مدل ایکس زد پرمیوم مجهز به یک چیپست قدرتمند اسنپدراگون 835 و یک نمایشگر با وضوح 4K بوده که می‌تواند نسل جدیدی از گوشی اکسپریا زد 5 پرمیوم باشد. کمپانی سونی هفته آینده از یک رویداد خبری در نمایشگاه MWC 2017 میزبانی خواهد کرد. به نظر می‌رسد در این مراسم ما بتوانیم شاهد رونمایی از این دو گوشی هوشمند باشیم تا این دو گوشی را نخستین محصولات مجهز به سنسور دوربین جدید Motion Eye بدانیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*