EMUI 5.1 هواوی در راه است؛ رونمایی تا چند روز آینده

EMUI 5.1 همزمان با هواوی پی 10 و پی 10 پلاس در نمایشگاه MWC 2017 رونمایی می‌شود

ساعاتی پیش پوستری تبلیغاتی و رسمی منتشر شده که خبر از معرفی EMUI 5.1 هواوی (رابط کاربری اختصاصی هواوی) در تاریخ 26 فوریه داده است.

یکشنبه هفته آینده، 26 فوریه (8 اسفند)، هواوی کنفرانس خبری خود را پیش از برگزاری نمایشگاه MWC 2017 در شهر بارسلون برگزار و از دو پرچمدارش، هواوی پی 10 (Huawei P10) و هواوی پی 10 پلاس (Huawei P10 Plus) رونمایی خواهد کرد. گفته شده در این کنفرانس، یک ساعت هوشمند نیز معرفی خواهد شد؛ اما این پایان کار نیست.

این کمپانی محبوب چینی اخیرا در صفحه رسمی خود در وب‌سایت Weibo (توییتر چینی)، پوستری منتشر کرده که آن را در زیر مشاهده می‌کنید. در این تصویر تبلیغاتی، به وضوح خبر رونمایی از EMUI 5.1 هواوی -رابط کاربری اختصاصی این شرکت بر مبنای اندروید نوقا- در کنفرانس 26 فوریه آورده شده است.

EMUI 5.1 هواوی در راه است؛ رونمایی تا چند روز آینده

هنوز تغییرات EMUI 5.1 هواوی مشخص نیست

EMUI 5.1 هواوی در ادامه‌ی EMUI 5 بوده و بر اساس اندروید نوقا طراحی و ساخته خواهد شد. در حال حاضر جزییات این رابط کاربری جدید و بهبودهای حاصل از آن منتشر نشده، اما به احتمال زیاد پرچمداران سال 2017 این شرکت یعنی هواوی P10 و هواوی P10 Plus اولین محصولاتی هستند که رابط کاربری جدید به صورت پیش‌فرض روی آنها نصب می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*