12 موتو مود جدید گوشی moto z

خبرخوب برای صاحبان گوشی موتو زد : 12 موتو مود جدید در سال 2017 عرضه می‌شود

هیچ راهی وجود ندارد که گوشی هوشمند شما مدتی پس از خریداری شدن، باز هم غافل گیری‌هایی برای شما داشته باشد و یا چشم انتظار قطعه‌ای برای آن باشید. اما دو شرکت سال گذشته از ایده‌ی نسبتا خوبی پرده برداری کردند که این کار را ممکن می‌سازد: ارائه یک گوشی هوشمند ماژولار. دو کمپانی ال جی با گوشی ال جی جی 5 (LG G5) و موتورولا با گوشی موتورولا موتو زد (Motorola Moto Z) این قابلیت را به ارمغان آوردند تا کاربران بتوانند با افزودن ماژول‌هایی به گوشی هوشمند خود، استفاده‌های جدیدی را همراه آن‌ها به ارمغان آورند. لازم به ذکر است که ماژول های گوشی موتورولا، موتو مود (Moto Mod) نام دارد.

هرچند در این قضیه کمپانی ال جی شکست بزرگی را تجربه کرد و به خاطر ماژول‌های کاملا غیرکاربردی که این گوشی داشت، از اقبال عمومی برخوردار نشد؛ در آن سمت موتورولا تجربه جی 5 را به شکل کامل‌تر و به مراتب بهتری بر روی گوشی های سری موتورولا موتو زد خود پیاده سازی کرد تا آن‌ها را یکی از بهترین گوشی های سال 2016 میلادی بنامیم. این شرکت همراه با عرضه گوشی های جدید خود، از چندین ماژول نظیر بلندگو، ویدیو پروژکتور، باتری و غیره رونمایی کرد. اما حالا توسعه دهندگان شخص ثالث نیز می‌توانند برای این دسته از گوشی های اندرویدی اقدام به تولید ماژول‌های دلخواه خود کنند. این یک ایده‌ی بسیار عالی بود که موتورولا به خوبی توانست آن را به جلو پیش ببرد و موفق شود.

تا 3 سال دیگر همچنان موتو مود های جدید عرضه خواهند شد

این پایان ماجرا نیست، چرا که موتورولا متعهد شده است در سال جاری میلادی از چندین موتو مود کاربردی جدید رونمایی کند تا خریداران گوشی های موتو زد همچنان از خرید گوشی خود خرسند و راضی باشند. موتو مود های رسمی قابل ارائه موتورولا در امسال متشکل از 12 موتو مود هستند که از همین حالا و به صورت غیر متمرکز در طول سال روانه بازار می‌شوند. ما همچنان بی‌صبرانه در انتظار این ماژول‌های جذاب هستیم تا با کارایی آن‌ها آشنا شویم. در حال حاضر مشخص نیست که این موتو مود ها ارائه کننده چه قابلیت‌هایی هستند، بنابراین نمی‌توانیم هیچ اظهار نظری در مورد آن‌ها داشته باشیم. اما خبر خوب دیگری که می‌توانیم به خریداران گوشی موتو زد بدهیم، تایید موتورولا بر ادامه عرضه موتو مود ها تا سه سال آینده است. بدون شک شما هم اگر خریدار پرچمدار گوشی های شرکت موتورولا هستید، پس از شنیدن این خبر خشنود از انتخاب خود خواهید بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*