ال جی جی 6

احتمال عرضه گوشی ال جی جی 6 در دو نسخه فلزی و شیشه‌ای

اطلاعات زیادی از گوشی ال جی جی 6 (LG G6) به بیرون درز پیدا کرده است. اینک ما می‌دانیم پردازنده به کار رفته بر روی این گوشی چه مدلی دارد، طراحی آن به چه شکل است و حتی نمایشگر آن دارای چه ابعاد و رزولوشنی است. اما یکی از مواردی که خیلی زیاد در خصوص آن نشنیده‌ایم، جنس بدنه‌ی این گوشی است. با توجه به صفحه رسمی تبلیغاتی گوشی جی 6 ، اطلاعات تازه‌ای به دست آمده است که قصد داریم به آن‌ها بپردازیم. در ابتدا بد نیست متن این آگهی را مطالعه کنید:

آرزوی چه چیزی را برای سال 2017 دارید؟ یک طراحی کاملا ضد آب؟ یک دوربین که به تنهایی بتواند همه چیز را پوشش دهد؟ ال جی جی 6 تمامی اینها را به صورت یکجا در اختیار دارد و تا چندی دیگر از راه خواهد رسید. بیایید بیشتر در مورد قابلیت‌های جدید این گوشی نظیر طراحی شیک، بدنه‌ی تمام فلزی، اسکنر اثر انگشت و سایر جزئیات طراحی باکیفیت این محصول بدانیم. همین حالا ثبت نام کنید تا تازه‌ترین اخبار و اطلاعات، زمان عرضه، مشخصات فنی و همه چیز را در خصوص ال جی جی 6 زودتر از همه بدانید. جی 6، پرچمدار سال 2017 اسمارت فون‌های ال جی را بیشتر بشناسید.

با ال جی، زندگی خوب است.

شاید مهم‌ترین بخش این متن تبلیغاتی، بدنه‌ی ضد آب این محصول و دوربینی با زوایای گسترده باشد. در گوشه‌ای از این متن نیز به «طراحی شیک و بدنه‌ای تمام فلزی» اشاره شده است که می‌تواند جالب باشد. برخی شایعات ادعا می‌کردند که ال جی درست همانند گوشی سامسونگ گلکسی اس 7 (Samsung Galaxy S7) برای طراحی بدنه پرچمدار جدید خود از دو جنس شیشه و فلز استفاده خواهد کرد. اما تا به امروز هیچ یک از رندرهای انتشار یافته چنین چیزی را نشان نمی‌دادند.

ال جی جی 6

با وجود بدنه‌ی فلزی ، تکلیف شارژ بی سیم ال جی جی 6 چه میشود؟

اگر بخواهیم تنها مبنی بر همین تیزر تبلیغاتی نوشتاری در خصوص گوشی جدید کره‌ای‌ها قضاوت کنیم، باید گفت ال جی جی 6 از بدنه‌ای فلزی برخوردار خواهد بود. اما در اینجا ممکن است ال جی تنها به عرضه یک نسخه بسنده نکرده و چندین نسخه از این گوشی پرچمدار را روانه بازار می‌کند. اگر این شایعات درست باشد، به طور قطع دو نسخه فلزی و شیشه‌ای  می‌تواند مورد انتظار باشد.

این تیزر متنی هیچ اشاره‌ای به قابلیت‌هایی نظیر شارژ بی‌سیم نکرده است. بنابراین هنوز مشخص نیست که آیا جی 6 از چنین قابلیتی نظیر پرچمداران قبلی سامسونگ برخوردار خواهد بود یا باز هم از آن می‌گذرد! هرچند ما تا به حال هیچ گوشی تمام فلزی را ندیده‌ایم که از شارژرهای بی‌سیم پشتیبانی کند، اما ممکن است تکنولوژی پخته‌تر از پیش شده و دیگر بدنه فلزی مشکلی برای استفاده از این دسته شارژرها به وجود نیاورد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*