سری جدید تلویزیون های QLED سامسونگ

سری جدید تلویزیون های QLED سامسونگ در MENA 2017 رونمایی شد؛ عصر نوین سرگرمی‌های خانگی

در جریان همایش MENA 2017 در سنگاپور، سری جدید تلویزیون های QLED سامسونگ شامل مدل‌های Q7، Q8 و Q9 برای منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا رونمایی شد. شرکت سامسونگ الکترونیکس در حوزه خاورمیانه و شمال آفریقا (منا) با رونمایی از این تلویزیون‌های پیشرفته، از آغاز عصری نوین در سرگرمی‌های خانگی خبر داد.

مصطفی سادیک، مدیر ارشد منطقه‌ای نمایشگرهای تصویری در دفتر خاورمیانه و شمال آفریقای سامسونگ الکترونیکس، می‌گوید:

ما از شروع عصر QLED در بازارهای خاورمیانه و شمال آفریقا بسیار خوشحالیم. امروز ما واقعی‌ترین تصاویر را با استفاده از سری جدید تلویزیون های QLED سامسونگ ارائه می‌کنیم. ما به حرف مشتریانمان گوش کرده‌ و فناوری‌ها و نوآوری‌هایی ارائه داده‌ایم که در زمینه تجربه بصری مشکلات را از میان می‌برد و در عین حال ارزش بنیادین تلویزیون را از نو تعریف می‌کند.

سری جدید تلویزیون های QLED سامسونگبهترین کیفیت تصویر سامسونگ تاکنون

از آنجا که کیفیت تصویر اولویت اصلی مصرف‌کنندگان سراسر جهان است، به ویژه آن که تلویزیون‌های متوسط همچنان با اندازه‌هایی بزرگ‌تر ارائه می‌شوند، تلویزیون ‌های QLED سامسونگ مدل 2017 در واقع یک قدم دیگر رو به جلو هستند.

این سری جدید عملکردی فوق‌العاده بهتر در مورد رنگ‌ها دارد و فضای رنگ DCI-P3 را کاملا دقیق نمایش می‌دهد. تلویزیون ‌های QLED اکنون می‌توانند صد درصد حجم رنگ را تولید کنند؛ به این معنی که قادر هستند تمامی رنگ‌ها را در هر سطحی از روشنایی بین 1500 تا 2000 نیت نمایش دهند، به‌ صورتی که حتی در بالاترین سطح روشنایی نیز کمترین میزان تفاوت در آن‌ها دیده می‌شود.

حجم رنگ، نماینده رنگی است که می‌توان در سطوح مختلف روشنایی نمایش داد؛ مثلا بسته به میزان روشنایی، برگ ممکن است با رنگی متفاوت از سبز متمایل به زرد تا فیروزه‌ای دیده شود. نمایشگر QLED سامسونگ می‌تواند حتی ظریف‌ترین تفاوت‌های رنگ را نیز متناسب با روشنایی درک کند. این نوع زیبایی رنگ در فضای رنگ دوبعدی قدیمی به سادگی قابل تشخیص نیست.

این پیشرفت، نتیجه استفاده سامسونگ از مواد فلزی جدید کوانتوم‌دات است که به تلویزیون امکان می‌دهد بازه رنگ‌ها را با جزئیاتی بسیار بیشتر از تلویزیون‌های معمولی به تصویر بکشد. این کوانتوم‌دات‌های جدید به تلویزیون ‌های QLED سامسونگ امکان می‌دهد مشکی پررنگ و جزئیات بسیار آن را بدون توجه به میزان روشنایی و تاریکی اتاق یا تاریک و روشن بودن صحنه نمایش، به تصویر بکشد. با داشتن فناوری آلیاژ فلزی کوانتوم‌دات، دیگر برای بهینه کردن عملکرد دستگاه در حوزه رنگ نیازی به کاستن از عملکرد در حوزه روشنایی ندارد که البته این بخش نیز ارتباطی با میزان باز بودن زاویه دید پیدا نخواهد کرد.

سری جدید تلویزیون های QLED سامسونگمتعهد به حل مشکلات اصلی مصرف‌کنندگان

سامسونگ در کنار رونمایی از محصولات خود، خصوصیات جدیدی را در طراحی‌ها به نمایش گذاشت که برخی از مهم‌ترین مشکلات اصلی بینندگان تلویزیون‌ها را حل می‌کند. سادیک در این باره می‌گوید:

مسائلی که مصرف‌کنندگان در سراسر جهان و در منطقه ما با آن روبه‌رو هستند، مانند به‌هم‌ریختگی کابل‌ها، بزرگ بودن پایه دیواری و مجموعه‌ای از دستگاه‌ها که باید زیر تلویزیون قرار داده شود، دیگر مشکل‌زا نخواهد بود. محصولات سال 2017 ما متمرکز بر مسائل واقعا مهم مانند محتوای موضوع نمایش است.

بهینه‌سازی طراحی و کاربرد سری جدید تلویزیون های QLED سامسونگ شامل یک کابل شفاف «اتصال نامرئی» است که تمامی دستگاه‌های جانبی را به تلویزیون وصل می‌کند. در کنار این مساله، پایه دیواری باریک این تلویزیون‌ها نیز به مصرف‌کننده امکان می‌دهد دستگاه خود را به سادگی و سریع روی دیوار تنظیم کند. برای کسانی که ترجیح می‌دهند تلویزیون را روی دیوار قرار ندهند، سامسونگ دو پایه متفاوت عرضه کرده که به زیبایی تلویزیون ‌های QLED در مقام یک وسیله خانگی می‌افزایند. مصرف‌کنندگان می‌توانند پایه استند استودیویی را انتخاب کنند که شبیه پایه تابلوهای نقاشی است یا پایه ظریف گراویتی را برگزینند که در صورت اتصال به تلویزیون شبیه یک مجسمه مدرن می‌شود.

هوشمندترین تلویزیون سامسونگ

شرکت سامسونگ در سال 2017 بر تحول مداوم تلویزیون‌ های هوشمند خود متمرکز بوده و تجربه‌ای ساده و متمرکز در اختیار مصرف‌کنندگان خود قرار داده است که تمامی محتوای سرگرمی آن‌ها را در بر می‌گیرد؛ مثلا کنترل از راه دور هوشمند سامسونگ به مصرف‌کننده امکان می‌دهد تمامی دستگاه‌های متصل به تلویزیون را تنها با یک وسیله کنترل کند.

سری جدید تلویزیون های QLED سامسونگامسال رابط کاربری اسمارت ‌هاب با استفاده از اپلیکیشن بهینه‌شده اسمارت ویو، وارد گوشی‌های هوشمند سامسونگ شد که می‌تواند پیش‌نمایشی کلی از تمامی محتوای موجود را در صفحه اصلی برنامه نمایش دهد. از این رو مصرف‌کننده می‌تواند با استفاده از گوشی خود برنامه تلویزیونی را انتخاب کند یا برنامه‌ای را در خدمات VOD نمایش دهد. کاربران می‌توانند انتخاب کنند که هشدارهای مربوط به برنامه‌های مورد علاقه خود مانند زمان پخش را در تلفن همراه‌شان دریافت کنند.

در حوزه محتوا نیز سامسونگ در حال همکاری با شرکای جهانی همچون MBC Shahid و Starz play است و در ایران به تازگی با همکاری شرکت باران تلکام، اپلیکیشن آیو را معرفی کرده است. اپلیکیشن آیو نخستین تلویزیون اینترنتی رسمی کشور به شمار می‌رود. سامسونگ همچنین در حوزه انقلاب 4K و HDR نیز پیشرو بوده و شرکای جهانی و منطقه‌ای نیز مجموعه‌ای بزرگ از برنامه‌ها را برای این حوزه ارائه می‌کنند.

سری جدید تلویزیون های QLED سامسونگ از سه ماهه دوم 2017 در خاورمیانه

مصرف‌کنندگان تلویزیون ‌های هوشمند سامسونگ مزایای اضافی انعکاس (mirroring) تصویر و صدا را نیز در اختیار خواهند داشت که به آن‌ها امکان می‌دهد برنامه را به طور مستقیم روی یک صفحه ‌نمایش ثانویه نمایش دهند و با استفاده از گوشی خود، صدای تلویزیون را به هدست منتقل کنند. سری جدید تلویزیون های QLED سامسونگ از سه‌ ماهه دوم سال 2017 در فروشگاه‌های منتخب سراسر خاورمیانه و شمال آفریقا ارائه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*